Mommadejt - favorit i repris!

Ja idag behövde jag faktiskt knappt dona något här hemma och det var sååå skönt!
Wunderbaum liksom! :D

Och runt tolv kom Zossi förbi, vi smet in på Lidl o handlade glass, choklad och vit choklad.
När vi kom till Mi Casa så stod en nybakt kladdkaka dessutom, som hade blivit perfekt kladdig och väntade på oss ;)

Så det var bara till att sätta sig tillrätta och hugga in ;)
Satt och snackade skit, kom även fram till att vi hade ett o annat gemensamt som vi båda trodde vi var duktigt ensamma om, så det var lite skönt o kunna snacka om sånt man aldrig annars kan prata om utan att få höjda ögonbryn.
Mös med Olivia och Alex stod för underhållningen minst sagt haha!

Sedan dök både T och hans syster upp och det tjattrades vidare, girlytalk you know ;)

Käkade en bit pannpizza och fetade sedan vidare med den vita chokladen och julmust hihi!
Rökte faktiskt någon cigg med ;)
Besöket var megamysigt och skall lätt upprepas! :D

När Zossi sedan tackade för sig och stack hem spelade vi några rundor tärningsspel varav T vann ALLA omgångar den jäkeln ;)

Plockade till slut undan alla godsaker och jag lämnades som tur är inte ensam hemma med resterande kladdkaka haha! Det hade kunnat sluta illa ;)

Efter mycket yrande efter alla hans saker och jag lekte hans mamma en stund o letade rätt på hans grejer (alla utom hans halsduk) och plåstrade om ett sår så stack han sedan iväg och skull kolla matchen.

Ts syster stannade kvar en stund till och sedan dök faktiskt hans pappa upp med och vi snicksnackade lite till om resten av veckan o vad som skulle göras.

Så nu sitter jag här, med sista kakbiten o ett glas mjölk o gottar mig i att strunta i disken ;)

Peace!

Kommentarer
Postat av: Mats

Ha, skönt att kunna ignorera disk...

2008-02-13 @ 21:23:50
Postat av: Nina

Hahaha..aaa just det..Det va katastrof.Men efter det lärde jag mig :-)
Hahaha

2008-02-13 @ 21:35:38
URL: http://ninafallstrom.blogg.se
Postat av: Mats

Hahaha du prickade in kommentar nr 1000 hos mig. Priset: Du ska få en kram när vi träffas... (det skulle du fått ändå men den blir finare nu)

2008-02-13 @ 22:23:13
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Nina

BAAH! Det va bäst sen ba: "Alma,alltså..Hur gör man sen?Hur öppnar man tanklocket.."Ska jag bara hålla här??"
Hahaha..

2008-02-13 @ 22:41:20
URL: http://ninafallstrom.blogg.se
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

naaw låter som en mysdag!

saknar dig jättemycket!
puss (L)

2008-02-14 @ 10:19:02
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: zossi

Nu är det ju nästan en vecka sedan....dags att bestämma nästa dejt?! :)

2008-02-19 @ 14:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0