Just another manic monday, I wish it were sunday.

Jag nu är jag slut igen, sånt hör till måndagar, thank God its soon over! :P

Jag vaknade som sagt utvilad och nöjd.
Klädde Alex och tog själv en snabbdusch, passade på att råka raka mig på knät - alla kvinnor instämmer i hur skönt sånt alltid är och att man aldrig lär sig att man INTE ska stressraka benen, men hur som.

Skyndade så pass att jag råkade hamna på den tidigare bussen så jag passade på att promenera från Knutpunkten till E.H. och höll på att blåsa iväg på kuppen, men skam den som ger sig :P

Tog även lite bilder på vägen:



Träffade upp Saya och ställde oss i kassa där vi självklart lyckades få en lärling i kassan som tog HUNDRA år på sig att fixa fram käk, ja jag överdrev :P

Åt gott och Alex glufsade i sig sitt käk illa kvickt!
Han var nog rätt hungrig.
Snackade lite skit funderade på en chailatte men vi var övermätta båda två haha!
Och så tog vi farväl - tack för en mysbrunch S!

Jag bytte på Alex och sen off we go typ!

Fast jag missbedömde det där med tiden fullständigt och var framme vid badet på tok för tidigt och satt ut tiden till det var dags, bara för att inse i efterhand att Nina bodde hyfsat nära OCH att hon var ledig! Mög!
Oh well.
Väl inne i badet hade dem nu slagit ihop TRE olika grupper och ni må tro det var hektiskt när alla väl skulle in i duscharna.
Barn skrek för fulla halsar, folk slogs om babystolarna, en unge körde in sin hand i Alexs mun - det var mindre uppskattat och det gjorde han klart för mig genom att tjuta han med.

En grej som Alex började med sen igårkväll - att börja ropa Mamma, mamma om och om igen tills jag kom. Det var så sött att hjärtat smällte på mig.
Och så idag var inget undantag så han sa mamma konstant, lite trist när mitt svar ständigt blev "men jag är juh hääär!" :)

Men ack så sött.
Jag tror T fick sig ett stygn för det är det enda Alex säger... Men det kommer i sinom tid att han börjar säga pappa med :)

Efter badstressen åkte vi hem.
Jag slängde mig på spisen och lagade till spaghetti och köttfärs-sås medan T försökte lägga en övertrött Alex, good luck liksom :P

När vi väl var mätta var jag på ett sååå mycket bättre humör.
Men PUH vilken dag det har varit, hela kroppen värker på måndagar! Jisses!

Nu har jag dessutom suttit och svurit mig blå över html-koder men det gick vägen till slut och glad för det är jaaaag! :D

Nej gott folk, nu ska jag och T se Starwars, började se episod 1 igår och ikväll blir det tvåååaaan ;)
Imorrn ska jag förbereda inför T´s födelsedag och sen är det mommadejt med Zezze! ;)

Vad ska NI göra imorrn??

Peace!

Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

jag ska...
shit jag vet inte vad jag ska göra i morgon...
haha
sovmorgon!!!

2008-02-25 @ 20:25:51
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: Nina

Gulle Alex som kallar på dej så mycket.Förstår att hjärtat smälter..puss

2008-02-25 @ 20:40:07
URL: http://ninafallstrom.blogg.se
Postat av: Mats

Imorgon? Oj, så långt har jag inte tänkt nästan. Jo jag ska ju köra Niklas till tåget och hämta Lena på Kastrup. Och arbeta lite i mellan kanske!

2008-02-25 @ 21:21:35
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Cicci

Hej & hå!
Har ramlat in här några gånger & läst lite, det är oerhört spännande må jag säga.. Jo.
Kul att se bilder på er också, hela den lilla familjen.
=)
Imorgon blir det jobb & simning för min del.

Åt vilket håll har ni börjat se Star Wars förresten?
Ser ni de gamla filmerna först eller de nya? Borde kanske fattat det av titeln du skrev..Episod 1 men jaa..jag hänger inte med så bra. Häftiga filmer dock, allihop.
Ha det fint & hälsa pågarna dina!

2008-02-25 @ 23:03:51
Postat av: Nilla

Tja..ja måndagen var ju tröttsam men rolig..efter ett jättepass på jobbet så blev det ett pass på hästryggen avslutades med ett besök på willys..satt och fnittrade kl.22 framför datorn då är man slut i rutan..vilka härliga bilder..man kan inte tro att det är feburari...må så gott

2008-02-26 @ 07:38:21
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Sofi

Jag tycker inte heller om måndagar. Fast sundays är min absolut MINSTA "bra-dag"!

2008-02-26 @ 12:04:09
Postat av: Nina

Hihi..Jooo jag vet men jag måste lära mig att ta med mig min kamera,så jag kan ta some pics you know..
Men jag lovar att uppdatera i dagarna ;-) Typ kanske imorgon..Pusss

2008-02-26 @ 13:10:17
URL: http://ninafallstrom.blogg.se
Postat av: Sara

fina bilderna var från norra hamnen.. det ser riktigt varmt ute.. fast att det inte var det haha ;-)
puss

2008-02-26 @ 13:59:07
URL: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0