Inte mö...

att rapportera om här inte...
Känns som om jag fortfarande nyss gick upp, som om jag har hela dagen framför mig.
Hela dagen bara... försvann?

Nej, försvann gjorde den nog inte, men flöt förbi snabbt som attan!

Jag har spenderat dagen på följande vis:
(eftersom det är "min dag" att dona i hemmet)
Gick upp, fick värsta sovmorgonen av Alex och vaknade fakstiskt inte förräns tjugo över tio :)
Gjorde gröt med banan på, yepp ni hörde rätt folk - nya frullen här hemma :)
Åt gröten tillsammans med Alex.
Slängde in en maskin tvätt
Diskade
La Alex till att vila
Spenderade en liten stund vid datorn
Hängde upp tvätten
Plockade undan
Tog upp Alex
Gjorde sen lunch
Åt lunch
Diskade
Slängde in en maskin tvätt igen
Datorn igen
Lade Alex igen
Skrubbade rent HELA badsrummet från topp till tå
Hängde tvätt igen
Plockade undan lite till
Målade om hallspegelns ram från indigo till brons
Tog upp Alex
T kom hem från matshoppingen - jag orkade inte hänga med, undrar varför? :P
Pausade i soffan med Alex
Duschade
Bytte om och sedan matade jag Alex
Strök på ett lager färg till på spegelramen
Diskade IGEN
Hjälpte T att tappa upp badet till Alex och att torka honom :)
Satt i soffan och pratade med T om hur hans och min dag varit
Lade Alex
Hällde ut badvattnet
Fixade några mackor och åt
Strök ett sista lager färg igen
Och nu sitter jag här :)


Som sagt, dagen bara smet förbi :)

Nej, Peace på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0