Idaaaag idaaaag

Ja idag blev en sån där mammadag :)

Vi gick upp till en extra morgonpigg Alex.
Hans humör har varit på topp hitintills o det har bara eskalerat :D
Kul när han är sådär JÄTTEGLAD! :P

Tog tag i tvätten, som vanligt! sucka, tar den ALDRIG slut?
Plockade o donade, gav lillkillen käk och tog en frulle jag med.
Just som vi var klara för avfärd vaknar T, yr, trött och sjuk.
Och vi vet juh alla hur killar är i samband med sjukdom.
Så jag lekte extramamma i ca en halvtimma, ringde vårdcentralen eftersom han hade temp på ca 39,5 grader och jag tyckte det var högt.
Proppade honom full med medusiiiin, släpade ut honom ur sovrummet som han smög sig in i igen, stoppade om honom, lade fram en hel flarra ramlösa och sedan var det slutpjoskat.
Tack o hej leverpastej.

När jag väl kom ut insåg jag hur rejäl och TJOCK dimman var!
Jag har ansträngningsastma men har typ ALDRIG medicinen med mig. Så jag flåsade mig fram.

Kilade bort till ÖoB där jag mötte upp Zossi och Olivia.
Sedan promenerade vi vidare hem till henne.

Där mös vi med kaffe och mumsade fika och snackade skit.
Allt i sin ordning! :D

Och vet ni vad gott folk?
Jag höll faktiskt i Olivia!
Skitsöt var hon och pytte pytte liiiten :P



När vi väl skulle kila hem hann jag med en liten egenstund i mina tankegångar och känner på mig att en ny vänskap frodas, Välkommen till gänget säger jag till dig Zossi och tack för en helskön dag! :D

Väl hemma var jag hungrig som en varg. Har kokat ihop en egen stuvning och kycklingen ligger o puttrar i ugnen.
Alex ligger utslagen i sängen och T snörvlar och tycker väll mest allmänt synd om sig hihi!

Nej gott folk, nu ska jag leka husmor i drygt en halvtimma, sen får det faen va nock med sysslor! BLÄ!!!


Peace out!!


Kommentarer
Postat av: Mats

Ja visst är det väl synd om oss som inte får nåt medlidande fastän vi nästan dör...
Ahh, bra att du klarade det. Olivia.
Vad är den högra bilden? Björk? Eller behöver jag nya läsglasögon - igen!

2008-02-08 @ 16:25:58
Postat av: Mats

Breeza på och sov gott! När trollmor har lagt dom elva små trollen, och bundit fast som i svansen...

2008-02-08 @ 21:57:15
Postat av: Mats

Hoppas din dag är full av solsken. På alla sätt.

2008-02-09 @ 12:06:14
Postat av: Sofi

Var håller du hus????

2008-02-10 @ 15:54:41
Postat av: Nilla

Hej på dej
Såna där dagar känner man igen haaa

2008-02-10 @ 21:20:12
URL: http://fnilla.blogg.se
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

lever du? :-S

2008-02-11 @ 16:40:21
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: Zossi

Tack själv för en jätteskön dag:) Ser fram emot att göra om det!

2008-02-12 @ 12:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0