FLY FÖRBANNAD!

På idiotfjortisbrudar som tycker det står reklampelare i pannan på mig! GRRR!
Om man nu ändå ska ta o kommentera på min blogg kan man väll för sjutton bry sig om vad som står i bloggen? eller har jag fel?
För OM dessa puckopantadeblåsta bimbona hade gjort det - oh yes, det är inte första gången och jag är INTE ensam - så hade de fått en liiiten hum om vad jag är för en MÄNNSIKA och INTE en reklampelare, om de tror det kan de: Take their shit somewhere else!
Jag hänvisar till kommentaren i det nedanstående blogginlägget och låter naiva lilla tösen få stå kvar bland kommentarer så kanske hon känner sig aningen dum och MAYBE får en snilleblixt?
Det skall tilläggas att den som känner mig är den som lyssnar igenom min telefonsvarare där det lyder:
"Hej ni har kommit till mitt mobilsvar...bla bla bla lämna meddelande, om ni är försäljare kan ni lägga på nu!"
I loove commersial? Heck no!

Peace, but war to media!

Kommentarer
Postat av: Mats

Skönt att du lever! Jag trodde det var strömavbrott igår, men jag ser på alla bilderna att du verkligen inte haft något avbrott alls!
Jättefina saker, mycket för Alex att titta på när han inte äter eller sover!
Kram

2008-02-01 @ 11:15:37
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Mats

Haha, då förstår dig inte på "modet"... Usch var jag håller med om reklam och försäljare, men det vet du ju.
Nu ska jag åka till Landskrona i blåsvädret :)

2008-02-01 @ 11:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0