Ett litet sidospår...

Igår, vid frullen med Saya märkte vi att det var ooovanligt mycket grabbar på plats.
Fotbollssupportrar dessutom.
Vi drog ganska snart slutsatsen att dem möjligvis var holländare och Saya konfirmerade det senare under dagen eftersom vi suttit och klurat på vilka dessa grabbar o män var.

Engelsktalande och klädda i rödvita tröjor och försedda med dylika halsdukar.

Hursomhelst.
Just som vi skulle gå så passade jag på att ta en snabbvisit inom toaletterna.
AV ren vana ryckte jag upp dörren till toan med skötbord - jag tror mitt undermedvetna jämt scannar toalettdörrar efter babysymbolen hehe!
Och strax efter jag ryckt upp dörren började jag syna rummet och möttes först av en toarensare - ni vet en sån där gummipropp med skaft till som man använder när det är stopp i vasken eller toa...

Och millisekunden senare kom stanken som en käftsmäll!
Och jag smällde igen dörren förskräckt och klöcktes som följd av den vedervärdiga lukten!

Öppnar den andra dörren... nästan samma historia där, det fullkomligt osade av skitdoft rentutsagt!
Nerbajjad toa och jag tvekade ett slag om jag ens skulle utföra mina behov.
Men som tidigare nämnt, nöden har ingen lag så jag tog ett djupt andetag och gjorde mitt kvickt som satan!

Jag rusade ut ur området och var nästan lättad över att få frisk luft!

Jag varnade Saya om de hemska toaletterna och sen krängde jag av mig och var allmänt sur över incidenten.

Först o främst är det faen starkt jobbat att ha sån bakfylleskit att man skiter stopp i toan! - ursäkta detta äckliga inlägg btw.

Och sen för det andra, bara för att man bor på hotellet intill innebär INTE att man kan betee sig som ett svin för det!

Många tror att man kan skita ner bäst man vill bara för att man betalt för ett rum!
Nejtack för o någonsin få städa på hotell!

Så med dessa slutliga ord - holländska fotbollssupportrar är svin!

Tack för mig

Kommentarer
Postat av: Mats

Haha, tur för dom att holländska inte tillhör dina språkkunskaper, det finns häftiga svordomar på hollänska!!!

2008-02-22 @ 19:12:55
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

haha ja se grabbar.. urk

2008-02-22 @ 19:21:11
URL: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0