Det spökar i mitt sovrum...

Ja, de senaste två nätterna har det spökat i vårt sovrum... nattliga demoner låter sig höras i mitt innersta på sistonde...

Alltid när jag går o lägger mig med.. då man rensar skallen från alla måsten och bara är sig själv en stund strax innan john blund tar vid...
Men mina spöken skrämmer bort john blund i dessa fallen... och gör mig klarvaken...
Och så fruktansvärt ledsen... Och sårad... och ensam...

Ännu en grej att försöka ta reda på om antar jag.
Fast detta fallet känns betydligt större och djupare rotat...







Började min dag med att ordna till en omelettfrulle till mig och T.
För en gångs skull åt vi faktistk frukost TILLSAMMANS!! och det betyder världen för mig! :D

Solen sken och det gjorde juh saken knappast värre ;)

Alex fick för sig vid sista skeden av banan att han skulle doppa sin armbåge i det...
Så jag bytte om på honom och vid det laget var det bråttom för Tina stod utanför med sin Fredrik och deras bil och väntade på just oss.
Just som Alex var ombytt och jag plockar upp honom.... så spyr han! Thank you!
På mig med dessutom, och alla småbarnsföräldrar vet preciiis hur babyspya doftar.
Bara till att slänga av sig tröjan och på med en ny.

Sedan bar det äntligen iväg - till Väla där vi skulle luncha, ett helt tjejgäng!
Vi möts upp av Nina, sen Becky, sen Linda...
När tjejerna väl bestämt sig för vad de skall äta och vi sitter ner... så inser jag att jag GLÖMT SKÖTVÄSKAN! sucka!
I den hade jag juh både mat till Alex och blöjor... typiskt.

Fredrik var så snäll så han körde hem till mig och hämtade skötväskan och körde den till Väla! Tusen tack!
Och tur var väl det för inte långt efter Alex glatt mumsat i sig sin flarra så sätter han igång med världen skitstund!
Åh så gott det doftade hahaha!

Visste knappt vart jag skulle börja väl inne i ett skötrum haha! Yuck liksom :P


Väl hemma igen hinner jag just sätta ner Alex och Catharina står vid dörr´n med små söta presenter med!
Vi gör en jordgubbsmilkshake ;) och sätter igång med en kladdkaka.
Jag får även syn på att vi har tortellini hemma och det måste jag juh bara ha!:P

Efter en lyckad kladdkaka som mest blev som goda chokladmuffins, en misslyckad med så god Tortellini och en helmisslyckad baconförsök i micron satt vi nöjda och belåtna i soffan o såg ännu en sån där film som jag och Catharina ser bäst :D

Även denna var bra även om jag inte minns titeln förutom att den hette ngt med "Cat"!

Sen blev det lite tjejsnack och Catha rättade även ut mina intrasslade tranor som jag stört mig länge på! TACK! :D
Vilken befrielse haha!

Så nu sitter jag här, Alex har just somnat och jag ska strax ta tag i tvätten och disken, yey! :P

Peace!

image628
Söta Catharina med nästan lika söta Whiskey ;)

Kommentarer
Postat av: Nina

Är hon
bara näästan söt,lilla whiskey..Haha..Hon är verkligen en KISSEKATT!!
Haha..Tack för idag gumman..
Ses i nästa vecka?
Puss

2008-02-07 @ 20:38:29
URL: http://ninafallstrom.blogg.se
Postat av: Nina

Meee tooo!Älskar dom! Och klart att dom blir fler o fler..Vi kan uppenbarligen inte vara utan varandra ;-)
Pusss

2008-02-07 @ 22:12:04
URL: http://ninafallstrom.blogg.se
Postat av: Mats

Jag tog ett seriöst snack med den där John B och han lovade till slut dyrt och heligt att inte sticka i kväll. (Jag sa att annars kommer du att sjunga Johnny B Good för honom)

2008-02-07 @ 22:16:10
Postat av: Mats

Haha, det var inte hot mot JB, det var ju ett löfte...

2008-02-08 @ 09:34:40
Postat av: Mats

Haha, det var inte hot mot JB, det var ju ett löfte...

2008-02-08 @ 09:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0