Continue:

ja, så stack vi ut i det finfina vädret och njöt i fulla drag.


Fast det var snorkallt däremot!
Så fort jag o Alex stack ut näsorna började stackarn att hacka tänder!
På tal om Alex fick jag för första gången i historien väcka honom! Och han ville inte!
Tänka sig, jag strök honom försiktigt på ryggen och genom håret flera gånger om men han bara somnade om! helt otroligt!



Vi hann pumpa däcken till vagnen - jisses vilken skillnad, kika inom Åhlens, handla käk på OJ (och ni vet när man är inne i sådana butiker så brukar det stå en korg med bananer t.ex. till småbarn, så T tog en till Alex och lade den i famnen på Alex och tänkte inte mer på det. Inte långt efteråt hör vi hur Alex bara gnyyyr i ren förtvivlan och irritation så jag tittar till om what the fuzz is all about och där satt han och sög på sidan av bananen, med skal och allt och var hur ledsen som helst att han inte fick i sig banan! haha! stackarn!), in på Systemet och handla en Guntrum - jag såg faktiskt "kattvinflaskan" men den var lila, jag var nästan sugen på att köpa den bara för att den var lila hahahaha!
Sen bar det av hemmåt.
Och medans jag lastade av alla varor så kilade T iväg o hyrde Stardust som jag läääänge o väl velat se :)
Och nu ligger Alex o vilar i ren utmaning, jag känner själv som om jag skulle kunna sova i ett dygn o T spelar TV-spel, the perfect Valentinesday hahaha!


Kääärlek till er alla där ute.
Peace

Och nu till lite EGObilder, jag var bara tvungen ;)

Kommentarer
Postat av: Mats

Jag tror att den jag hade var blå och har letat som en dåre men den verkar ha blivit bortstädad, haha.

2008-02-14 @ 17:12:39
Postat av: Nina

söööötnos är vad du är!
Va fiiina bilder :)

2008-02-14 @ 18:19:07
URL: http://ninafallstrom.blogg.se
Postat av: Tina

Ja det e väl klart hon kan hänga på....!!! Vilka fina bilder....!! Du måste visa hur man lägger upp bilder... ;-) Kram

2008-02-14 @ 19:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0