And so the shit continues...

Ja nog för att denna dagen haft sina ljusglimtar, alla dagar har det bara man öppnar ögonen och ser dem.
Men OM jag nu ska fortsätta fokusera på negativt så fann jag massvis haha!
Kilade bort mot mormor och det var en skön promenix, väl framme pustade jag ut lite grann men skred vi till verket - jag skulle nämligen lägga en permanent på min mormor.
Alex blev tjurig och nog lite sotis att han fick ligga i sängen, men det fick han ta och han gav upp gnällandet rätt snabbt.

Jag har permanentat otaliga gånger och skulle nog räkna mig själv som hyfsat van på den biten och kan alla "ajjabajjor" osv.
Så märk till min förvåning då jag råkat hälla på fixeringsvätskan FÖRST!
För er som inte har koll på det här med permanentning så är det som så att man har i en annan vätska först - nu minns jag inte vad den heter men hursom helst så står det en stor fet ETTA på den flaskan
Och SEN har man på fixeringsvätskan, den flaskan med en fet TVÅA på hahaha!

Men det löste sig hyfsat iaf, mormor sköljde ur och vi hällde på rätt vätska och i rätt orndning, tänka sig hahaha!

Medans vi väntade ut tiden på att vätskan skulle verka så satt vi och åt, skulle mata Alex samtidigt och fy bubblan med energi killen ligger inne med! wohoo!
Det var rena fighten men jag GAV MIG ICKE! :P
Och jag vann till slut.

Hem i spöregn och missade även promenaden med Tina pga permanentmissödet. Trist nog...

Nu är jag bara döööööd....
Peace!

Kommentarer
Postat av: Nina

Stackars dej gumman.Vilka tuffa dagar du haft.Puss

2008-02-29 @ 16:58:42
URL: http://ninafallstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0