Snick Snack!

Idag har det inte hänt mycket jämfört med igår.
Jag har städat o donat o haft mig.
Hade ett intressant msnchat med en gammal bekant (disskutionen hade nog fått Saya att bli röd om kinderna :P) och har mest hemmamamma.

Mot eftermiddagen dök T upp, jag tog tag i att styra upp ett fungerande 50-50 schema om umgänge med Alex.
Jag satte hårt mot hårt vid minsta rubbning från Ts sida och med goda resultat, mhm! yes sir!

Sedan gjorde jag vid mig och såg väl allmänt tip top ut och stack ut med Becky på en liten runda.
Inom Nina och det snackades massor smaskigt och ditten o datten och behöver jag ens tillägga att det röktes som bara den, iaf från min sida... :S

Tog grejerna som Nina så snällt haft åt mig sen igår och Becky så snällt kört mig för att hämta sedan blev det otroligt nog Donkanmat! Jag äter icke donkan men för Beckys skull så ;)
Det slank ner både chickennuggets och en chokladmunk, men jag blev precis lika övertygad om att donkan suger som sist. :P

Så lyssnade vi på helrätt musik på väg hem mot mig i 110k/h :P

Nej gott folk jag ska utnyttja denna lilla energi jag nu funnit och göra ngt vettigt ;)

Peace så länge ;)

Kommentarer
Postat av: saya

nuuu blev ja nyfiken :-P



have things to say to you by the way... ring mig i morgon förmiddag över en cigg så kan vi snacka =)



pusss

2008-08-26 @ 21:21:22
Postat av: mats

Haha chickennuggets måste ju vara det sämsta dom har!

2008-08-27 @ 09:33:01
URL: http://matspalats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0