See you on the other side - Ozzy

Sitter o lyssnar sönder en låt nu, bland många sedan helgen ;)
Ja den har verkligen satt sig. Klistrat fast sig i min hjärna.

Inte mycket att uppdatera om här egentligen, har väl mest bara lite tråkigt, inte ens det fördriver nog mest tiden lite halvt om halvt här antar jag.

Jag önskar jag fick fly fältet i en vecka. En vecka hade suttit rätt så fint så för min del.
Det hade hjälpt mig mycket.
Istället får jag nöja mig med ett dygn.

Och inte vilket dygn som helst, ett dygn av en gnutta frihet. Ett helt dygn där jag kan få för mig att gå vart som helst och göra vad som helst.
Jisses så skönt!
Jag skall dock knega bort halva dagen imorrn men det gör det samma, tiden lär rusa iväg då jag har jag ngt att se fram emot med ett leende på läpparna ;)

Så imorrn blir det sushidejt för min del och sedan får tiden utvisa vad mer som hamnar på schemat.

Sitter med förväntan och en gnutta ångest inför imorrn, skum blandning det där. Helmysko.

Nej gott folk, i will rest my tierd bones now.

Peace!


Kommentarer
Postat av: Emma Wiberg

det låter lovande! ;>

2008-08-20 @ 09:20:26
URL: http://wibergemma.blogg.se/
Postat av: Elli

Oj så mkt som har hänt i ditt liv under den tid jag varit utan internet! Låter inte alls som att du har så skoj... Hoppas allt löser sig till det bästa för dig och sonen! Kram kram

2008-08-20 @ 17:54:59
URL: http://snigel.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-08-21 @ 22:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0