Relief!

Det är i glädjens rus som jag skriver här nu.
Jag är rätt igenom... håll i er nu... LYCKLIG!
Ja verkligen genomlycklig! Lyckligare än jag varit på länge, och lättad!

Jag har kommit in på TVÅ universitet på distanskurser med två grejer jag gärna pysslar med.
Det innebär att det har löst sig för mig ekonomiskt, utbildningsmässigt OCH jag får mer tid med Alex! Kan det bli bättre liksom!

Dessutom har jag lyckats för första gången att trösta en gråtande Alex och lägga honom UTAN flaska - det är stort när man har barn.
Han somnade sött med armen om en nallebjörn.

Jag finner en nära nära connection med en viss person i min närhet och det är härligt att dela lycka med ngn.

Delad glädje ÄR ju dubbel glädje!

Peace gott folk!

Ta en titt på det här!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ohhh grattis...!!! Jätte glad för din skull...!!! :-)

Puss o Kram

2008-08-23 @ 23:54:39
Postat av: sara

Säger samma som Tina, är jätteglad för din skull, har gått o oroat mig över hur allt ska blí...



vi rins vid sen



pussar!

2008-08-24 @ 09:15:42
URL: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0