Lately

ja här kommer då en uppdatering om helgens bravader:

I fredags blev det partaj med stort P ;)
Jag köpte med mig sushi, mötte upp Johan sen begav vi oss till huvudmålet - a la casa de Dahlström/Paninder, a.k.a. Saya hihi!

Vi var först på plats och mumsade sushi under tiden. GOTT!! och härligt att kunna dela det med ngn :)

Sedan dök töserna upp.
Det maldes och röktes, såklart! Vad annars liksom.
Sedan stötte vi på det stora dilemmat - musik. Eller snarare bristen på musik, men Emma fixade biffen och snart blev det lite mer livat.
Hårdrocksintresset yttrade sig hos tjejerna och Johans ögonbryn höjdes till en förtjust glädje ;)

Så sprätte galajet igång ordentligt och drinkarna flödade.
Grottmannen kom även hem han med och det visade sig att han och Johan hade en hel del gemensam historia.

Efter ett par drinkar till, sexsnack och ett par ciggaretter till började vi traska neråt mot stan.

Vid detta läget hade Emma slängt en plastpåse på vägen som varken jag eller Nina var sena på att agera morsor och började tjata om stackars naturen och djur som kunde skada sig.


Nån kilometer längre bort kastar Emma iväg en tom burk, här tar Nina steget längre och nästan kastar sig iväg efter den och jag... jag var jag haha!

Alltsomallt hade vi sjukt skoj allihopa och vi var en sammansvetsat gäng med god humor!

Tack töser för den kvällen!


Nästa dag blev en riktigt seg dag.

Inte riktigt som planerad men den gick undan ändå.
Det trista var stackars Alex som verkligen förändrats av allt som hänt på sistonde.
Natten kantades av jämmer, mardrömmar och gråt från hans sida. Stackars unge... jag lider med honom i en salig röra av en känsla av total hjälplöshet blandad med förtvivlan riktad mot hans pappa...

Söndagen - idag. Ja den var RIKTIGT lyckad!
Vi plåtades/fotograferades på Turning Torso i Malmö, hur kul som helst!
Härligt att få leka diva en halvdag, bli stylad och posa för fullt!
Och massagestolen på stället blev välanvänd ska tilläggas :D

Sen hem, med en mumsig macka i näven var jag nöjdare än nöjdast :D

Väl inne i Helsingborg igen blev det full rulle fram tills man ÄNTLIGEN kom hem.

Dagens sura, och egentligen självklart uppenbara... är att jag o T hade ju gjort upp en umgängesschema om Alex, första dagen har inte ens startat... och T missköter den redan... ORKA!!
Grow up för Guds skull!

Usch, nej nu är det färdigkräkt.

Peace my darlings, här kommer pics från helgen o pyttelite från TurningTorso idag, more to come later ;)

 - Saya och Nina
 - Männen
 - Johan och jag
 - Moi och Emma
 - Nina fick posa vid spegeln och jag måste tillägga att jag blev lite stolt över bilden ;)
 - Puss puss, Love is in the air, yes its everywhere!
 - jag och Emma toaskvallrar ;)
 - har ingen aning om vem som tog denna bilden, men det är lätt en favvis!
 - haha! Saya i sitt esse och en Emma intill ;)
 - sötnosar
 - smokebuddys hihi!

Turning Torso - smygtagna bilder i hiss o hisshall :D


Kommentarer
Postat av: Nina

Fotot på Emma va det jag som tog.. :) Haha.. När fyllan va som bäst. Ni va inne o kissade lagligt medans vi tog gränden ;)

Tack för en superhärlig helg.. Love, love, love..

Puss

2008-08-31 @ 21:41:50
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Postat av: Tina

Vad fina ni va.... :-) Puss puss

2008-09-01 @ 13:06:54
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

vad snygga ni är!

2008-09-01 @ 13:08:04
URL: http://http.//honsomskablifru.blogg.se
Postat av: Yasse

Har hört lite vad som hänt och tycker att det är jätte skoj att du hade en trevlig helg. Kan behövas kan jag tänka mig. Fina ni var på bilderna. Ha d bra

2008-09-01 @ 19:35:27
URL: http://korsbarsblommor.blogg.se/
Postat av: Unit731

Jag har själv svårt att tro på karma och deras "poängsamlar-system". Dessutom kan vi inte avgöra vad som är bra lr dålig karma för vi ser inte hela bilden av det vi göra. Fjärils-effekten u know :)

2008-09-02 @ 10:50:01
URL: http://unit731.blogg.se/
Postat av: Unit731

what comes osv är ett bra uttryck :)vet inte om jag vill kalla det karma dock, ibland får man en massa skit som man inte förtjänar :P

2008-09-03 @ 00:41:07
URL: http://unit731.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0