Dejt...

ja jag insåg att ni läsare kanske vill ha en uppdatering på hur det faktiskt gick med dejten.
Så liite kan jag bjussa på :)

Jag hade jobbat och kom hem lite efter lunchtid.
Duschade, packade och gjorde vid mig.
Hade finfin timing med en buss som gjorde att jag hamnade i stan samtidigt som Johans båt kom i hamn.
Jag hade missat den första bussen p.g.a. lite strul hemma med T som var i stort sett knäckt över att jag faktiskt skulle iväg... - mer om det lite senare.

Träffade upp Johan och fick stå på tå bara för att kunna kramas haha!
Ingen av oss var särskilt hungriga ännu så vi gick en längre runda i jakt på naturgodis.
Vädret var himla opålitligt och regnskurar tvingade oss att stanna till och ta skydd flera gånger under promenaden.
Vid varje stopp under träd, tak eller annat lä pussades vi. Rätt sött if you ask me ;)

Hursomhelst handlade vi naturgodis till sist och började bege oss mot sushiställena.
Johan kände till ett annat sushiställe och det blev det, och glad är jag för det för dem hade betydligt godare sushi o mer att välja på.

Det är ett under för mig att ngn jag känner faktiskt ÄTER sushi så redan där blev det framsteg i mina ögon.

Vi tog med oss sushin och började traska längs med strandkusten.
Nu stod solen ner mot havet och utsikten var himmelskt vacker.

Vidare hem till honom och vi satte oss slutligen på hans balkong med havsutsikt och solnedgång - som bäddat för romantik.

Sushin var gudomlig och vi snackade om allt mellan himmel och jord.
Inga krusiduller, inget stelt kalltprat bara givande snack.

Vi såg även filmen Sweeny Todd som jag rekommenderar starkt.
Ja alltsomallt var dejten perfa!
Mer än så säger jag inte mina kära vänner, för nu är det läggdags för mig :P

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0