Barnförbjudet...

Det finns en anledning till att porr är barnförbjudet.
Det finns ngt som heter moral. Detta är en enorm brist hos T i dagsläget.
En trevlig liten upptäckt - T har kollat porr på MIN data i MITT hem och runkat i MITT vardagsrum och har mage att tro att detta skulle döljas.

T var tidigare varit porrmissbrukare och detta har varit ett stort dilemma i vårt tidigare förhållande men jag har stått vid hans sida och utstått extremt mycket.
Här drar jag gränsen.

Jag konfronterade honom för bara sekunder sedan.
Svaret blev: "jag måste tänka"

Det ända han behöver tänka på är hur han skall kunna vara en far och hur han ska få iväg sina möbler som kommer att stå i trappen ikväll. Han behöver tänka ut hur han ska reda ut detta eviga klistret han sätter ALLA i.

Behöver jag ens tillägga att mitt hjärta rusar av ilska nu.

Jag har fått nog, jag tänker INTE bli sjuk p.g.a. en knöl som tänker med det lilla huvudet.
Thank you and goodbye liksom

Tina Mansslukare, om du läser detta så säger jag bara, varsågod. Kör hårt. Han är verkligen all yours nu.

Kommentarer
Postat av: sara

Du vet att vi finns här gumman, tveka aldrig att ringa om detär ngt.

puss

2008-08-07 @ 13:23:20
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: Nina

OMG, det blir bara värre. Jag kommer nog över på ne kaffe senare.

Som sagt, blir jag författare en dag så kommer jag skriva om detta.

Puss

2008-08-07 @ 14:04:51
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Postat av: mats

Nej Alma haha, det framgår så väl ändå!

2008-08-07 @ 14:48:24
Postat av: Anonym

fy fan vilka svin ditt ex är och din "vännina" är.

sjukt så elaka och egoistiska människor det finns där ute.

2008-08-07 @ 15:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0