and then...

jag ringde T, skällde ut honom och fick bara skamsna små svar.
Jag drog slutligen gränsen.
Krävde att han löste detta på bästa vis annars skulle kriget om allt börja.
Jag talade om för honom att jag ville helst av allt ha ut honom ur mitt o Alexs liv för tillfället och att han allt kunde komma o hämta sina möbler med för den delen.

När vi sedan talades vid under dagen - detta på hans villkor för inte svarade han när jag ringde inte så fick jag bara en massa förklaringar om alla praktiska saker han hade löst, att han sagt upp kontakten med TinaMansslukare (som jag för övrigt ringde tidigare idag och var psykotiskt trevlig mot, talade om för henne att det bara var att tuta och köra samt att lycka till med denne bånstyrige ynglingen) inte ngt mer.

Så satte jag ner foten ordentligt och talade om för honom hur läger låg till. Skärp dig och gräv djupare, det är trots allt MIG som du skall övertala och vinna tillbaks som vän. Annars är det kört.

Jag vill tacka precis alla som backat upp för mig och dessutom försäkrar mig om att det inte är jag som överdriver, alla är överrens om att hela denna soppan skötts hyfsat snyggt utav mig och himla moral-löst från T.

Nu återstår bara någon timme kvar innan jag vet mer.
Om inte T hör av sig med ngt bättre än ett skamset "ledsen att det blev så här" så tvingas jag att vidta större åtgärder, för mig och mitt barns skull och för orättvist behandlade kvinnor.

Kommentarer
Postat av: Nina

Mhm, nååån måtta får det ju vara..

Ringer sen så tar vi en cigg :)

Puss

2008-08-07 @ 19:49:47
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Postat av: Bea

MEN SHEIT! Har varit i Bulgarien en vecka och kommer hem och läser detta... OMG!! Stor eloge till dig för hur du hanterat det och världens bamsekram från mig!

2008-08-08 @ 11:18:05
URL: http://endlesslove.blogg.se/
Postat av: Linda

You go girl.... vi vänner är här för dig no matter what! Puss

2008-08-08 @ 22:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0