A Masterpiece.

Nyss hemkommen från min utekväll...
Och är fortfarande hög på lyckorus.
Det känns som evigheter sedan jag var så här löjligt och uppriktigt lycklig.

Nina kom hem till mig kring fyra, vi åt, pratade, drack gott vin och rökte.
Gjorde vid oss inför Takida & Backyard Babieskonserten.

Och så blev det taxi in till Sundspärlan, träffade många bekanta ansikten och lyckades även smussla in ett Provivapaket fylld med vin (lite stolt över den iden :P) och en trevlig överraskning väntade - Von Benzo spelade med.
Härligt skön röst har Jay, trots hans divighet.

Sedan snackades det lite till och minglades.
Sedan dök Takida upp på scenen.
Och jag rös.
Det var ngt som inte gick att beskriva med ord, man skulle varit där.
Jag har sett Takida en gång tidigare men det här tog priset. Och jag har ändå sett KISS men detta var det absolut bästa liveframträdandet jag någonsin varit med om.
Ni som inte var där missade något stort.

Och sedan kom låten "Reason to cry"... och jag grät. Jag tårarna rullade sakta men säkert nerför kinderna på mig.
Jag höll en arm om Nina och fullkomligt njöt i fulla drag.

Sedan dök ngt mer upp som jag väljer att inte avslöja ännu i bloggen, men en sak är säker: mitt liv skulle kunna vara en såpopera utan tvekan.
Jag fick nog många ögonbryn att höjas ;)

Och Bina och Niklas... jag har funnit vad jag sökt. Jag har funnit trygghet.
Jag tackar er två underbara människor för allt stöd o alla råd. Nina, jag tackar dig för att du aldrig dömmer, bara stöttar till hundratio procent.

Kvällens kommentar blev: "För mycket Proviva" och "Proviva gör under för magen" :P

Nej gott folk, nu ska jag drick en massa vatten i förebyggande syfte, äta något gott och leva lite till på fjortisruset ;)

Bilder kommer imorrn - eller hur NINA, annars bloggvägrar jag, sådetså :P

Peace!

Kommentarer
Postat av: Nina

hehe.. I promise ;) Saga ska modella först, sen LOVAR jag att lägga upp dom.

Jag va nog bra full igår. Kommer inte ens ihåg att vi pratade i natt.. Men Takida.. OMG, jag ska utan tvekan se dom igen..Puss

2008-08-17 @ 10:20:28
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Postat av: sara

omg nu är jag nyfiken=) call me if you want!

2008-08-17 @ 11:40:27
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: Nina

Eller hur.. Varenda gång jag tänker på det eller hör låtarna så ryser jag.. Puss och i love you tooo sooo much...

2008-08-17 @ 14:00:51
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Postat av: Jana | FRÖKEN GRÖN

Låter som en skön dag det där!

2008-08-17 @ 14:29:17
URL: http://kirkemandragora.blogg.se/
Postat av: Emma Wiberg

Åh, fan vad kul det låter! :D

2008-08-17 @ 23:04:02
URL: http://wibergemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0