A Drained Heart and A Lost Dream...

Så kommer det en liten uppdatering.
Dagarna går. Och mycket har hänt.
En del jag väljer att inte skriva om här utan bara informerar er läsare om att hjärtat är nu tömt på vatten o lite sorg.
Vissa dagar är jättetuffa, vissa ord gör jätteont att höra/se.
Men life goes on.
Vissa dagar är bergodalbanedagar men jag reder mig. Just nu sitter jag med lite go i själen. Skönt o känna så ibland.
Lite boost liksom.

För övrigt så har dagarna kantats med jobb, fika, snack och Alex såklart ;)
 - Kaffe is tha shit nuförtiden, det och cigg.
 - Lille Lucas sitter i stolen - Alex och Eliaz leker - Moi, ett par kilo lättare.
Samtidigt som jag unnar T att finna sig själv så finns det en liten demon inombords som leker djävel och jag kommer på mig själv tänka riktigt elaka tankar om hur mycket jag hade velat strypa på T och Mansslukerskan.
Sen kommer jag på bättre tankar och tänker fuck´em!
Dem förtjänar varandra. Och jag förtjänar bättre.

En fråga till er läsare - minns ni er allra första kärlek, hur var den och skulle ni i dagens läge kunna se en framtid med denna/denne igen?

Bjussar på lite pics och shasar ut resten av T´s grejer så att han kan få gå sin mysmiddag med Mansslukerskan, hrm.
Men det kommer att bli skönt att få ut de sista spåren och få känna att det bara är mitt och Alexs ställe här nu.

Peace!

 - Utsikt från jobb - Jag går lös på presonalens hår ;) - och slutligen lite NaturePics
 - klura på den ni :P

Dagens visdom och sanning: Karma will get you.

Kommentarer
Postat av: mats

Ha en skön helg Alma!

2008-08-15 @ 18:04:55
URL: http://matspalats.blogg.se/
Postat av: sara

har ringt o ringt o ingen svarar.... antar att du jobbar men ring sen så fort du får tid gumman

pussar!

2008-08-15 @ 18:40:01
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: Bea

Jag minns min första kärlek väl och har träffat honom många år efter vi gjorde slut och vi hade aldrig hållt ihop! Jesus säger bara...:-D

2008-08-16 @ 15:40:44
URL: http://endlesslove.blogg.se/
Postat av: Sofie

Min första kärlek var egentligen en bättre matchning än den jag har nu. Just därför skulle jag blivit galen med honom i längden. Nu är livet gött. Man kan alltid byta upp sig. =)

2008-08-18 @ 12:28:53
URL: http://bassini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0