the day continues.

Det har varit kalasväder de senaste dagarna och jag och Alex riktigt myser i solen så fort tilldälle ges ;)

Igår hände inte mycket, mös mest med Bina, handlade (köpte även en läcker bambumatta till vardagsrummet som jag fyndade på Jysk  -så vi behöver inte släpa med oss en matta från Ullared Nina o Tina :D)  o.s.v.
Jag kan glatt meddela att knycka Playstationet hjälpte :D

Idag var det barnmorsketid, där vi fick vänta en halvtimma utöver planerad tid, trots att strejken inte gällde där, sen blev det en gudonligt god fika på E.H. där vi även mötte upp söta Yasse.
Det flabbades rent allmänt och solades :D

Det slutade med att Yasse och Bina hängde med till babysimmet vilket gjorde dt betydligt roligare i.o.m. roligt sällskap ;)

Lite ytterligare flum (och en hemmagjord laxwrap) som resulterade i någon form av "Jean Banan" - repliker och sen var det hemmåt som gällde.
Nu sitter jag utmattad i soffan, T är iväg och införskaffar en ny lekhage åt Alex och internet funkar igen :D

Nej gott folk, nu blir det för ovanlighetens skull (not) att vika tvätt :P

Peace!

Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

Halvhjärtad?

2008-04-28 @ 17:26:37
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: mats

Gevalia finns. Bara kom!

2008-04-29 @ 07:56:17
URL: http://matspalats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0