supermom goes sick...

Sedan i förrigårkväll kände jag av halsont som escalerade under följande dag.
I morse var jag bara såå död, men det var bara att ta tjuren vid hornen och gå upp som vanligt.
Så är det när man har barn o lovat sambon sovmorgon.

Trots att jag var sjuk så dök supermom upp en kort runda och det var juh tur ;)
Förutom små irritationsmoment som resulterade till att T fr.o.m. nu ansvarar för tvätten så blev det hyfsat fint här och undanstädat.
Så jag kan nog luta mig tillbaks ikväll och relaxa :)
Kanske åker symaskinen fram? Kanske snuskisen blir uppdaterad - who knows :)

Jag stack ut näsan en kort stund för att återlämna ett par filmer men för övrigt har vi hållt oss inne idag.
Nu blir det lite käk åt Alex och sen dröjer det inte länge förrän han ska läggas och sen ska det softas ;)
Peace!


Kommentarer
Postat av: mats

Nice pictures. Haha du har 144 inlägg i kategorin Mat o sånt och 1 i allmänt! Ha en trevlig softkväll vi ska på kabaret hihi!

2008-04-11 @ 16:55:18
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Sofi

Till kvällsmat blev det ingen korv.. äter inte det. Men det blev vitlöksost-fylld lövbiff och ugnsbakad potatis med morötter. Till det serverades grönsaksröra och bernaisesås...

2008-04-11 @ 19:15:12
Postat av: Sofi

F´resten... bitch eller bith? ;-)

2008-04-11 @ 21:32:20
Postat av: Sofi

Inte avancerat ett enda dugg.. du lägger bara en klick på lövbiffen och sen viker du den... pela in lite tandpetare så att den inte öppnar sig... Klart! (Ja du ska ju steka dem också förstås)

2008-04-12 @ 08:59:56
Postat av: Sara [H E M M A F R U N]

see ya tonaaajth!

2008-04-12 @ 17:55:10
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: mats

Du har rätt kul namn på msn just nu...
I duschen - i kväll med töserna

2008-04-12 @ 19:39:36
URL: http://matspalats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0