springtime is... here...

efter att ha nyst 8 ggr (!) i rad i skrivandes stund - fatta ett tar lång till att skriva då - så har jag nu förstått att nu är det allvar i leken.
Jag sitter nämligen vid ett smått öppet fönster intill mig.
Så nu är det uppenbart - våren ÄR här och det absolut första jag skall göra det är att köpa nässpray p antihistamin yadda yadda.
Men det är det värt, jag ääälskar denna årstid so ring it on! :D

För övrig tog jag en kommentators tips (K kallade denne/denna sig) om att ta en titt på youtube efter resterande TopModelavsnitt.
Det enda trista att är att jag i min jakt efter avsnitten även fick reda på vinnaren.
Men insåg även att vi ligger låångt efter här i Svealand, det finns tydligen även en topmodel 10.
Det visas nr 9 på svensk tv.
Så nu kikar jag även på de nya avsnitten haha!
Rätt skönt för man kan ju även snabbspola genom drygare delar :D

Nej gott folk, nu ska jag snörvla vidare, dra ut med T och Alex, kika på en ny soffa och sen blir det fika med Saya.
Lovely
se nu till o njuta av vädret!
Peace!

Kommentarer
Postat av: mats

Vi har ju inte det vädret :S

2008-04-05 @ 13:17:27
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

läste om ny soffa?
vad e de för nån? =)

vår är med till salu just so you know ;-)

tack för idag gumman! behövde vår lilla stund! puss

2008-04-05 @ 16:21:46
URL: http://hemmafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0