skam den som ger sig

Ja idag har varit en sån där dag då man fått hålla hårt i dt mesta och stå på sig.
Men det har lönat sig ;)
Efter en otroligt lång sovmorgon och jag masat  mig upp vaknade supermomen strax till för en snabb comeback.

Idag har det städats o donats, Tina o Nina kom förbi på en kaffe o snickesnack.
Efter att ha envisats med nina om en scen i DH sen gårdagen, Eliaz tittat på Pippi hundrafemtiosju gånger och Alex busat samt kräkt mig i skallen begav töserna sig hemmåt igen.


Alex matades, duschades och nattades.
På sistonde har nattningen kantats av skrik o gråt från en eeenviiiss Alex men jag gav mig icke denna gången heller och efter en timmes gråt, gnäll o pip slocknade han utmattat till slut.
Jag fann även scenen jag och tina höll hårt på inne på youtube som jag gladeligen skickade en direktlänk av till nina.
Och såklart hade vi rätt :D

Jag är inte envis - men jag är uthållig och långsint och väljer mina strider :P

detta gäller allt.

Nej gott folk, efter att ha ätit mig mätt på min finfina middag som bestod av en kycklinggryta innehållandes vittvin och ris med gröna ärtor sitter jag nu nöjt och väntar på att klockan ska bli en sisådär halv tio.
Då är T förmodligen hemma och jag är på väg till Bina.
Där ska vi färga mitt hår, klippa det styla det och sen blir det klädestips och en good oldfashioned photosession :D

Peace out people :D

Kommentarer
Postat av: mats

Haha, du är nog fan envis också!

2008-05-01 @ 12:56:20
URL: http://matspalats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0