kvällens besvikelse.

Jag hör till dem som följer Top Model, följer inte mycket annat - jag varken hinner med att se på TV eller intresserar mig av det för jag fullkomligt avskyr reklam!

Efter att dessutom inte fått se serien i två veckor nu för det skippades en då det var fotboll istället - grrr
så blev jag hur besviken som helst när jag väl lade mig för att se den efterlängtade fortsättningen.
Det var en sammansatt repris av allt som hänt hitintills! BLÄ!
Hallå ja! jag ville ju se den fortsatta spännande serien!
Så där satt man, snopen, nere och var allmänt off.
Örk.

Nej gott folk, det blir nog ett utav de röda äpplena och tidigt i säng för min del.
Imorrn är en ny dag ;)

Peace!

Kommentarer
Postat av: K

Visst är det alltid en besvikelse när de sänder ett av de där ihopklippta avsnitten-morr! Hela top modelsäsongen ligger på you tube om du vill fuska och inte orkar vänta.

2008-04-02 @ 22:31:08
Postat av: mats

Det är därför jag "hatar" dom programmen. Lika trist som reklam haha.

2008-04-02 @ 22:33:09
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Nina

Mhm..Kan tänka mig att det va lite så irri över det hela..!
Puss

2008-04-03 @ 15:23:20
URL: http://ninafallstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0