Gårdagens skämt:

Vid midnatt - natten till första april lurade jag i T att det snöade, varpå han suckade o stönade samtidigt som han masade sig fram till fönstret för att kika.
Det är en klassiker som både jag och mormor luras med varhe gång med resultat :P

Och så igår, över en kopp kaffe kläckte jag ur mig för Nina o Tina att jag var gravid! (Nej gott folk, det är jag INTE. Vad jag vet iaf.)
Ninas min var bäst! Hon bara gapade och förblev sittandes så ett bra tag även efter jag sagt april april.
Tina blev smått ställd och blickade sedan bort mot T för att se hans reaktion hihihihi!
Att hålla masken under en lögn är faktiskt en utav mina egenskaper - skyller det på mina tidigare jobb hrm.

Och med det sagt så skall jag ta en snabbdusch o sen ska jag o Alex iväg o köpa röda äpplen.
Jag har fått dille på det... ska nog köpa ett gravtest med ifall att..?

See ya later alligator - peace!

Kommentarer
Postat av: mats

Haha, om du åker till SFI kan du nog få några gratis!

2008-04-02 @ 09:37:13
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Nina

Haha..Ja fasen,jag frös fast,trodde jag skulle tappa kaffekoppen..Haha..Obetald min kan jag jag tänka mig..

2008-04-02 @ 11:22:12
URL: http://ninafallstrom.blogg.se
Postat av: mats

Aj då, eller oj då. Eller jaha vad spännande!

2008-04-02 @ 11:52:51
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Tina

Hahaha... mycket kul..! Men det kunde ju varit sant...!! :-)
Kram

2008-04-02 @ 12:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0