F*ck this sh*t!

Thats it gott folk!
Ive had enough.
Och när Alma blir pissed - ja då blir hon riktigt pissed!
Det första jag ska göra imorgon, jo det blir att ringa min advokat!
Här ska stämmas, här ska stämmas j*lar i det! Jag ska stämma skjortan av min gamla tandläkare!
Oh yes! Denna odåga till patetisk version av tandläkare vars förnamn är inkompetent skall få lära sig veta hut!

Jag skämtar inte om jag säger att jag lagt ner kring 20-30 000 (!) på min käft.
Denna avskyvärda bit skit under min sko har alltså sabbat mina tänder så pass att jag ännu idag har en låång väg framför mig innan jag har en normal trut.
Ofullständiga lagningar och trasiga kronor... och ikväll föll en halv tand av. Bara sådär.
Det fick mig att koka!
Och desto värre finns inte en endaste cigg i huset så nu kokar jag ytterligare!
Jag vill bara skrika rätt ut.
Men hämden serveras kall sägs det och jag betvivlar att det finns ngn mer långsint än jag.
Så watch out Margareta Andersson - oh yes jag hänger ut namn, jag vill juh varna alla andra för denna gräsliga typ till wannabetandläkare - i want your head on a silverplate, and I will get my will thru.

Med dem orden avslutar jag min ilskna kväll.
Uppdateringar kommer att ske.

Bjuder inte ens på ett "peace" så rosenrasande som jag är!

Kommentarer
Postat av: Sara [ H E M M A F R U N ]

där jag går är de jätte bra, sundstandläkarna trorj ag de heter..
o de tar emot nya patienter nu då de fått in en ny tandläkare (som jag går till, jätte bra o snäll)

kramar

2008-04-15 @ 14:03:06
URL: http://hemmafrun.se
Postat av: Anonym

Totala kostnaden för allt du gjort hos den tandläkaren ligger på 5.691 och inte mer. Då också inräknat 50 kr för betalningspåminnelser då inbetalning uteblivit.
Om du går till redan nämda Sundstanläkarna så hälsa Bengt, Sussie, Elena, Torgil & de andra så gott! =)

//CC

2008-04-23 @ 17:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0