É Voila!

Jag vill tacka Sabina för den finfina headern, hon meckade ihop den och klart den åkte upp här :D

Och så bjuder jag på en lista ;)

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.


DIG:
1. Hur lång är du ? - 167 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor ? - psykolog eller sångerska
3. Vad pluggar du ? - för tillfället inget, men hoppas att få plugga socionomi snart :)
4. Har du långt hår ? - mjae, kort skulle jag nog beskriva det som
5. Vilken hårfärg har du ? - OMG, lets not go there :P
6. Sminkar du dig ? - Ibland
7. Har du haft sex senaste månaden ? - Haha! japp
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? - svart
10. Har du kysst någon idag ? - hum, mjae - men pussat på Alex ;)

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop ? - Haha, KNAPPAST!
2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? - Båda är sämst
3. Hur många syskon har du ? - 5 halvsyskon
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? - Minns inte, men det var nog inget bra
5. Vilken mat lagade din pappa senast ? - hum, för två år sedan - ngt ungerskt och gott.
6. Hur många ställen har du bott på ? - 12 st får jag dt till
7. Vem i din familj stör du dig mest på ? - Ingen, finns ej tid för sånt
8. Vilken familjemedlem är snällast ? - Thomas och mormor
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon ? - När vi var små?

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis ? - Igår, Bina, Nina, Tina haha!
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar ? -  För nån månad sen, hos Bina
3. Har du kysst nån kompis ? -OM jag har :P
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? - Jepps, T :D
5. Vem har du varit kompis med längst ? -Sabina
6. Vem känner dig bäst ? - Svårt, många vet olika saker om mig.
7. Längsta tid du varit osams med en kompis ? - Ett halvår...
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? -ja men på ett bra sätt
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? - nej

KLÄDER:
1. Vad har du på dig nu? - pyjamas
2. Har du bytt om idag ? - nej
3. Favorittröja ? - En rutig mysjcka
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet ? - kostym
5. Har du gett bort kläder nån gång ? - Ja, många gånger.
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång ? - Ja,
7. Har du handlat kläder genom internet ? - ja
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång ? - nä..
9. Fulaste plagget andra könet kan ha ? - tajta kläder
10. Vad använder du för skor ? - Boots

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar ? - Jepp
2. Klä dig annorlunda ? - Hahaha! den som känner mig kan svara på dn :P
3. Vara dig själv ? - Ja, oftast
4. Visa dig i bikini/badbyxor ? - ICKE
5. Fisa inför din pojk/flickvän ? - Helst inte
6. Pierca dig ? - Hänvisar svaret på fråga 2 :P
8. Ha sex på offentlig plats ? - Dt behåller jag för mig själv och Sofieros personal :D
9. Vara omogen ? - varför inte??
10. Äta småkryp ? -URK!

SKOLAN:
1. Vad heter din skola ? - Har ingen just nu :P
2. Vad heter din favoritlärare ? - Ingri Sakaria
3. Vad är ditt favoritämne ? - Psykolgi
4. Snyggaste läraren på skolan ? - BAH!
5. Har du bra betyg ? - än så länge ja..
6. Tråkigaste ämnet ? - Samhällskunskap
7. Har du skolkat mycket senaste året ? - Nej
8. Har du fuskat på prov ? - en endaste gång
9. Hur tar du dig till skolan ? - oftast buss eller bil
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när du vart i skolan ? - tror inte jag gjort dt ens en gång?

RANDOM:
1. Vet du vem FATO är ? - huh?
2. När tuggade du tuggummi senast ? - hum, förra veckan kanske
3. När var du på semester senast ? - när jag var 21?
4. Vilken färg är det på din tandborste ? - röd o vit

5. Är ditt hår tråkigt ? - mjae, men knappast vad jag tänkt mej ;)
6. Vad har du för påslakan just nu ? - turkost
7. Vem såg dig naken senast ? - det skulle nog va Alex - babysim
8. Hur ofta duschar du? - 1-2ggr om dan
9. Gillar du BUBBEL ROLLER ? - ingen aning om vad det är - tuggummi?
10. När ska du gå och lägga dig ? - eh, inatt? :P

PEACE!

Kommentarer
Postat av: mats

Haha bäst att inte anta detta, frågorna passar inte mig så bra heller haha.
Detta är nog den enda bloggen jag kan läsa sen när jag tappar mina läsglasögon hehe...

2008-04-24 @ 18:07:20
URL: http://matspalats.blogg.se
Postat av: Nina

Haha..Denna ska jag sno sen :)
Puss

2008-04-24 @ 20:36:16
URL: http://ninafallstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0