Cashmere Mafia

För ett tag sen gjordes det reklam för denna antågande serie och mitt första intryck var:
what a ripoff från Sex and The City..!
Men icke - den har många liknelser kring Sex and The City, men jag skulle nog hellre vilja kalla den för en betydligt bättre variant!
I love love looove it!

Håret löste sig hyfsat... bara det att det blev en himla besvikelse med tanke på att jag lagt ner: tid, pengar och slitit på mitt hår... bara för att åter igen bli brunett...
En lång historia som inte är värd att återupprepas här, men min läxa blev att fr.o.m. nu skall jag överlåta färgandet till min frisör.
Mitt hår är ej vad det varit och med tanke på min "ringa" ålder borde jag kanske låta bli alla kemikalier ifall jag vill ha kvar mitt hårsvall tills äldre dagar.

Alex har kommit in i en hiiimla mammig period, på sätt o vis är jag väll lättad över att den är nu och inte när jag påbörjat jobbet, men lite tufft är det när iiingen annan duger! Pust!
Fast o andra sidan är det helmys att han gosar in sig i en, för sånt fick man aldrig tillfälle för innan då han mest bara ville busa och frigöra sig. Min duktiga stora kille.

Och livet här hemma går galant if you ask me.
Visst får vi kvinnor våra små irritationstillfällen, men jag är extremt glad över att mina vardagsbekymmer rör sig om småsaker. Att ha petitesser som problem är gött. ;)

Det är mååånga bollar i luften kring heminredning här hemma nu för tiden.
En ny soffa är på G - inte en dag för tidigt!
Möbler skall väck, nya möbler skall införskaffas, vart skall saker stå osv.
Ullaredsresan nalkas och jag läääängtar som ett litet barn till julafton! :D

Mest för att det ska bli sååå skoj o va med tjejerna, snacka skit och shoppa! Wohooo! :D

För övrigt så längtas det till den 19:de med! Då är det GirlsNightOut igen som gäller, denna gången snackas det om att inta pianobaren på Grand - oh yes säger jag bara :P

Nej gott folk, sysslorna kallar, en gammal cigg jag fann under städningen skall rökas och sen ska det softas :D

Ha en riktigt skön kväll gott folk!
Peace!


Kommentarer
Postat av: mats

Haha, den såg jag med!

2008-04-07 @ 22:58:30
URL: http://matspalats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0