What Can I Say...

- I´m a bitch!

Oh yes gott folk, efter ett snack på msn med Sessan och lite mer snack igårkväll med T så insåg jag detta:
Alma, is on her way back. No more miss nice girl (lr ngt i den stilen :P)

Ställde T den fågan om han fick ändra på precis vad som helst med mej vad skulle detta då vara?
Hans svar blev: "ditt självförtroende."
What??... vaddå? Jag har väll inte dåligt självförtroende... But things change u know...
Minns klart o tydligt att jag fick mej många tillsägningar o pikar på mitt "temperament" i början av vårt förhållande då hans polares mega-egon fick sig små törnar. Tough luck tyckte jag  och dessutom tyckte att de gott kunde få komma ner på jorden en stund...
Men efter ett tag så sätter sig sånt i skallen på en. Och man vill juh inte att folk ska tycka det är jobbigt o träffa en o.s.v.
Griller i huvudet liksom.
Jag har annars alltid tillhört det sortens folk som man antigen älskar eller hatar, inget däremellan typ!
Folk som har ansett min attityd vara ett problem har sagt ifrån o då har jag taggat ner en aning inför dem bara. Men fortsatt vara JAG o skitit i vilket.

Sa i varje fall tillbaks till T: "Men nu var du ju motsägelsefull" i följd av ovanstående förklaring.
Det blev tyst...
(under denna disskusion satt vi o spelade TV-spel... jag vann.... jag vinner aldrig annars...)

Oh well, så nu är det nock!(som skåningen skulle sagt)
Så nu påbörjar jag projekt "Alma" ;)
Wish me luck :P


PS: Bjuder på pics igen från igår då vi var hos J&I och mös med T´s päron med spel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0