Tror ni inte...

Att jag lik förbaskat lyckas slå i SAMMA tå-j*vel TVÅ Gudsförgätna gånger idag???
Nu är den dubbelt så stor än den var igår! Gees-Louis!

Idag var en lugn dag och jag hann fixa lite mer här hemma.
Det trista - nu kommer dagens ris förutom den uppenbara tå-incidenten blir det faktum att BÅDE internet och TV var paj då comhem skulle mecka! Kul liksom! För att inte glömma att vår tvättmaskin är trasig IGEN! det åker ut nu därmed basta!

Och så var det badtajm för Alexander men jag har nu äntligen fattat att han helt enkelt inte gillar o bada. Han hatar det! :P

Nej, det får bli lite kul pyssel imorrn och BTW gott folk, min gamla mobil is back on track again!
Hur länge vågar jag inte svara på men jag kan dock meddela att jag är fruktansvört trött på skiten o att Telenor är en nagel i ögat på mej. Detta i kombination med att T lyckats lägga sin mobil på ett biltak och sedan köra iväg (ja, resultatet av detta kan ni juh räkna ut hihi!) blir att vi skall skaffa nya abonnemang och nej, inte hos telenor haha!
samt nya mobiler!

To Be Continued


Finfina badbilder bjuder vi på hihi!




och en söt bild på Wilda & Alexander (en farlig kombination) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0