Today is gonna be the day...

I come back to you!
I don´t belive that anybody feels the way I do... About you now..!


Well gott folk, denna veckan har gått i racerfart, ändå känns nästa helg som eeeevigheter away liksom.... Sakta men säkert... :P

Har fikat med M innan idag, L dök varken upp eller svarade men lika glad för det är jag för jag är HUR PIGG SOM HELST JUST NU! Har Koffeinkick som at the old days oh yes!
Nu med dubbel effekt då det spenderades med S & S!
Hade skitskojj och längtar nu ytterligare till partyhelgen som ska göras till en RITUAL en gång i månaden tycker jag! så det så!

Blir så glad över sånt här, glad över att omge mej med positiv energi och himla goda vänner. Blir LYCKLIG då.
Tack för att NI gör mej lycklig. Ska ta maddes exempel och låter er ALLA få veta...
Att jag ÄLSKAR er!
Ja, jag älskar verkligen er! Till tusen! Det är NI som gör min vardag. Ni Och min FAMILJ.
Känns coolt btw o kunna säga det: MIN familj. Jag har bildat en familj. Ett hushåll... *stolt*
Känns verkligen som om jag har allt jag vill och behöver här i livet, nämligen ER!

Och nu över till dagens ilandsproblem: What to wear?????
så nu skall jag hala fram kameran o prova lite klädsel och lägga in picsen här och helt enkelt fråga er om opinons! ;)


Big f*cking kiss!

Kommentarer
Postat av: bina

awe.. :)

2007-09-21 @ 22:43:27
URL: http://staravenue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0