breakfast at...

espressohouse blev det med Saya idag ;)
helmysigt och det gör vi aaaalldeles för sällan! Trots "mammornas invasion" haha!
raka vägen till Oj! och sedan hälsade vi på gammelmormor.
Känns skoj att Alex hänger med så pass som han gör o man märker minsta lilla utveckling o framgång! Kul när han ler och sprider glädje ;) känns bra o se mormor vara så glad.

Lyckades även hitta ett fint band i sybutiken till min fest-topp, ska nämligen fixa snörning på den i ryggen ;)
Ojojoj vad jag läääängtar till den 29:e! vi blir allt fler dessutom ;)

nej gott folk, nu ska jag skälla på min usb-kabel o fixa dagens pics ;)
Peace

Kommentarer
Postat av: Sara

ja den 29:e smäller det!

2007-09-12 @ 12:28:38
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0