bråkdag...

idag.
För alla känns det som.
För S... och S... och mej.
Hujedamej vad jag behöver komma bort... behöver en paus.
Det har varit mycket idag... för mycket.
Världen kan vara rätt tung på ens axlar...

Men glöm ej, jag är l-å-n-g-s-i-n-t, känn dej varnad.

That´s all folks.
PS: tog fram kamera, tålamod och outfits.... Men jag kan gott avslöja att INGET, absolut inget passade. så pass att det ej gick o knäppa ens en gång... boven i dramat? - mina finfina höfter!
My lovely ladylumps haha!
Så det blir nog minsann den röda toppen o jeans :P

Kommentarer
Postat av: sara

ja nu blir du inte av med de kvinnliga formerna ;-)

2007-09-24 @ 09:48:31
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0