svaret...

det blev enkelt o kort...
svårt o bestämma mig för om jag borde skratta eller gråta...
Skönt att det gick snabbt o smärtfritt.... samtidigt som det stör mig att han bara släppte en kontakt som återupptogs efter 18 bara sådär. Kanske hade hoppats på att han skulle kämpa lite för sin förstfödda? Antar att jag än en gång blir bevisad till att ha rätt till mina föraningar?



Hans svar:
>Alma,
>
>
>
>I respect the decision you've chosen cats as family members.
>I am deeply disappointed in You.
>
>Fare thee well, God be with Ye, Adieu!
>
>
>
>Sandor

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hej! Tusen tack för din kommentar o för att du gillar mina blom arrangemang! Ha en trevlig helg :)

2007-10-13 @ 00:11:51
URL: http://babbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0