Snorungens & Köttbullens dag!

Yesyes, det var jag och C som gällde idag! ;)
Strax efter mitt senaste inlägg fick jag minsann o da´r för mig att nu jäklar ska här sminkas!
Tyckte jag var jättemodig :P fast det blev rätt blygt jämfört med sminkning då jag jag tjugo, men man får väll börja nånstans.
Fick dessutom en komplingmang och det var rätt underhållande o bli iaktagen av T som plirade på en som om han inte hade en aning om vad jag höll på med. Var det verkligen sååå längesen färgpaletten åkte fram?
Oh well, har iaf nog fått mej en ny trevlig vana ;)



Åter till snorungen o köttbullen - fick för oss att baka "kladdmuffins" men det blev vanliga choklad muffins av det hela. Skulle nog tagit ut dem tidigare men what the hey! :D
Pallade inte sticka till Willys bara för att vi fattades ett Gudsförgätet ägg haha!
Men dem blev goda!



Dessutom fick jag C o prova på hemmagjord milkshake ;)



Kollade filmen K-Pax trots att vi nära på somnade.



Någon annan som gjorde slag i den saken var lille Alex.



Efter lite skrik o gnäll slocknade han snabbare än snabbt :P
Tack för en helmysig dag gumman och tack för föräldratipsen, för att inte ha några barn så har du himla bra koll!
Peace!

Kommentarer
Postat av: Köttbullen

så lite så vännen^^ jag hoppas inte du tycker jag är väldigt stöddig som säger sånt där och jag menar absolut inte att du måste följa det:S men bara lite småsaker jag snappat upp som kanske kan vara till nytta:) i donno hihi

2007-10-07 @ 19:13:39
URL: http://liljahazard.blogg.se
Postat av: sara

låter som du haft en nice dag=)

2007-10-07 @ 21:06:06
URL: http://mrsp.blogg.se
Postat av: sara

Du är utmanad! Läs mer på min blogg ;-)

2007-10-08 @ 10:40:45
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0