Scarlet, The Milf och Sessans wild night!

Yes box, så har man äntligen tid o få sätta sej ner i lugn o ro p blogga, först nu... jisses vad tiden sticker iväg snabbt!
Fast ändå får jag en känsla av att jag har haft mindre o göra än stackars
Catarina idag :P

Så, igår var det då dags o komma ifrån lite o festa loss med töserna!
Umgicks med
Sabina halva dagen - efter det misslyckade tattoo-besöket och all morgonstress tog vi oss sakta men säkert genom ängelholm till stationen igen och hade nu börjat babbla om allt mellan himmel och jord.
In tillbaks till Helsingborg för att där uträtta lite ärenden, käka gott och sedan ta oss hem till mej.
där flummades det ett tag o en MASSA snack med Alex! Så söt!

Hursomhelst kom T hem och det blev skiftbyte hihi!
Stressad som jag var kom jag på i ALLRA sista sekunden att jag helt glömt bort o köpa NAN (bröstmjölksersättning för er som inte vet, eftersom jag skulle dricka några glas och röka någon cigg) så dt bestämdes att vi skyndade till Willys, köpte NAN och tog sedan taxi tillbaks, lämnade av det och åkte sedan vidare till Sabina.
What a mess - jag fullkomligt avskyr lönedagar p.g.a. stressen!

Där fick jag hursomhelst varva ner o snacka av mej om både det ena o det andra - tack babe.
Fick hjälp noggrann hjälp med sminkningen och satte sedan upp håret (Tack gums,
Mad hade varit stolt ;) - här emellan dök Catarina opp (som för övrigt var supersöt hela kvällen a la scarlet-stil!) och vi tog varsin cider, flummade och mös!

Sedan var det taxi igen vidare till bowlingen, där åt vi gott (den smarriga såsen var populär bland mej o C hihi!) och sen stack vi vidare gatan över på förfest hos Jojje.
Mycket snack, mingel, lite mobbning av Björn (denne kille som dissade mig TRE gånger under mitt tidigare singel-liv men passade på att stöta på mig när jag var gravid - vilket han aldrig kommer att få höra slutet på hihi!) och massa bilder! :P

Sedan smet vi tillbaks då vi hade tid till bowling.
Där blir jag stoppad av vakterna som häller ut min RAMLÖSA! WTF liksom! Jag ber de lukta på det, det är juh trots allt bara vatten! - för spriten hade jag i väskan ;P
Skällde ut dem o sa att jag inte uppskattade att bli anklagad... hrm... o tog sedan tillbaks min tomma flaska.
-Vad ska du med den till? frågar den ena vakten
-Till vatten, bra o varva vettu! svarar jag o svänger på klacken.
Långa i ansiktet blev dem, vuxenpoäng till mej.

Hade jätteskoj på den kommande timma som följde.
Lite väl förfriskade var paret Sessan och Yrpottan till pojkvän  - då han nästan krossade C´s tår med ett bowlingklot haha!
Dessutom fick kyparn torka opp efter grabbarna fyra gånger haha! :P
Söta C gjorde massa strikes o var nu om möjligt ännu sötare då hon var överlycklig :P
Sessan var hur just SESSAN som helst - söt, käck och med en oemotståndligt kaxig attityd! sötis!
KRISTUSFYLLAN lär väll hon ha nu? :P
Jag frågade henne just vad en Kristusfylla är.
Fick "MAN ÅTERUPPSTÅR PÅ TREDJE DA`N!" som svar i "tiffanyperssonstil" från henne hihi!

Förutom att banan krånglade lite så hade jag skitkul! - tack töser ;)

Men sedan kastade jag o C in handduken, stack bort till Statoil och köpte ägg o mjölk inför pannkakssmet (som jag gjorde åtta imorse - tack vare en pigg Alex hihi!) och ringde S utan resultat förrän det var alldeles försent. Varför? Jo för kära jag tänkte tredje gången gillt med taxiåkandet o beställde ännu en gång en för nu var jag allt bra hungrig och vi tog oss till Burger King där C bjöd ;)

Nöjt började vi ta oss hemmåt mot mig och njöt av kvällspromenaden i fulla drag - filosoferandes och skämtandes om Gradell bl.a. :P

Väl hemma bädda vi opp i vardagsrummet och jag tog en lååång dusch - sånt får man ta vara på när man annars får ca. fem minuter på sig :P

Sov som ett barn! men vaknade tidigt! ;)
Resten av dagen har bestått av mys med C då vi slappat framför TV:n o kommenterat allt :p
Lekt med Alex, handlat o donat i hemmet och sedan fixat lite med växterna och nu funderar jag starkt på bingen.
Sleep tight my friends, here´s some pics, peace and then get the f*ck outta here! :P



Yes, jag KAPADE den S ;)




Björn BTW :P

Kommentarer
Postat av: sara

DEN BJÖRN!!!
är du medveten om vem det är!!
gahhh hahahahahaahahaahahahaha det är min gamle granne :-P

pusss

2007-10-29 @ 07:24:48
URL: http://mrsp.blogg.se
Postat av: Nina

Hahaha gumman..Riktigt skojig kväll..Fina pics..
Nästa gång måste du med till Cardan.Kön hade inte hunnit att bli lång och lagom med folk.Vi hade skitkul.But babe,next time ;-)
Sorry att jag inte skikade bilderna igår,va så trött..Gör det idag..:-)
Luvjo..Och tack för en underbar kväll med the milf and scarlet :-D

2007-10-29 @ 08:36:56
Postat av: missmaddis

Sorry.. du é utmanad.

2007-10-29 @ 10:15:28
URL: http://missmaddis.rr.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0