på sessans begäran...

och eget samtycke såklart så bloggar jag idag med ;)
Vissa dagar blir det sådär bloggmaterialaktigt haha!
Jag o precis som
S så håller jag med om att man minsann skapat sej en helmysig vana - nämligen våra frukostar. Älskar tanken på att börja min dag med henne och som tidigare nämnt - inte känna press utan bara vara!



Dessutom har bloggen blivit ännu en skön vana, detta mest tack vare Mad egentligen o hennes superduper bloggande!
Men det är faktiskt tack vare lilla
Sessan som jag bloggar idag, på hennes begäran ;)
Jag passar på att blogga nu i.o.m. Alex sover men det skulle icke förvåna mig om jag bloggar ytterligare ikväll hihi!

Som sagt började min dag men frukosten, men som blev ngt senare idag och bestod av en maffig kanelbulle och TVÅ latte, en med vanilj o en med hasselnöt! GOTT!




Fixade ytterligare med mormors lägenhetsbyte vilken tydligen fick henne o bli lika stirr som Elsa (S´s söta hund!) då hon strax därpå föreslår att vi hyr en flyttfirma till o flytta hem mitt efterlängtade piano, NU I VECKAN! Yeah Right liksom! Haha!
Upptäckte även den nya strandpromenaden idag hihi! Tänkte för mig själv varför jag missat den och svaret blev snabbt ett "just dt jag var stor som ett hus o pallade icke gå på en varm strand" haha!




Kilade vidare till Sessan och det var tänkt att jag skulle inom K med, men tiden smet sin kos o K tröttnade hehe!
Så nu sitter jag hemma o skriver av mej, sen är det badtajm för lillskiten och sen kanske en kaffe med B.
Peace!



Kommentarer
Postat av: Nina

Tack för en supermysig em gumman.Hörs imorgon..Pusss

2007-10-04 @ 17:49:31
URL: http://ninafallstrom.blogg.se
Postat av: sara

honeeyy! de där kanelbullarna var galet goda!

2007-10-04 @ 19:58:59
URL: http://mrsp.blogg.se
Postat av: missmaddis

Vaddå.. ska du skylla på MIG!?

2007-10-04 @ 22:42:06
URL: http://missmaddis.rr.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0