knycker ännu en lista:

Hur svarar du i hemtelefonen?
Har ingen så det blir svårt :P
Hur svarar du i mobiltelefonen?
Ja det va Alma eller bara ett enkelt Hallå?
Ringer det mycket till dig?
Ja det tycker jag men inte alls lika mycket som förr ;)
Ringer du mycket?
Yes box!
Vem ringde du senast? 
B
Hur mycket pengar har du?
Thats for me to know and for you to not give f*ck about :P
Senast kramat och när?
T en timma sen
Antal timmar sömn inatt?
Haha! sammanlagt sex timmar kanske, problemet är aldrig kvantiteten för min del utan kvaliteten - min sömn är väldigt bruten, DET är jobbigt. Jag kan nöja mej ibland med att bara få sova 1,5 - 2 timmar i sträck sen är jag nöjd :)
Sov du ensam?
Nix, sov mellan två grabbar hähä!
Vem sov du hos senast? 
Hum.. förutom hemma så var det nog hos S sist. Och det var en väldans massa dagar sen.
Vem sov hos dig senast?
Oj... förmodligen vice versa?
Vem vet mest om dig?
Den frågan har jag fått tidigare o svarade att många vet delar om mej ;)
Vem vet du mest om?
Hum.. Alex? hihi!
Vad ser du fram emot?
Varje dag.
Vad vill du ha just nu?
Mindre ont. Och mer tid ;)
Vem hånar du? 
De patetiska typerna som försöker ragga på en när man är höggravid haha! :P 
Vem längtar du mest efter?
Alex, Maddis, Saya, Nina, Bina listan är oändlig
Vem vill du helst slippa?
Typerna två rader uppåt haha!
Vem stör du dig på?
hum.. svårt det där.. stör mej nog mer på attityder än personer?
Vem vill du sova bredvid inatt?
Jonny Depp hahhahaha! :P
Vilken buss åker du oftast?
219,297 och ettans?
Vilken årstid är det nu?
Vackraste hösten hitintills ;)
Anser du dig själv snygg?
Självklart! (vaddå? man kan juh drömma :P)
Har du varit kär? 
OM!
Är du kär nu? 
Nej, är nog förbi det där "kärstadiet" och gjort entré inom den mer tryggare fronten ;)
Är du en bra partner?
tja, oftast.
Har någon varit otrogen mot dig?
tyvärr ja.
Har någon varit otrogen mot någon, med dig?
Inte vad jag vet :S
Har du varit otrogen?
Nix pix, skulle aldrig falla mej in.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad?
Hum, är nog inte medveten om när jag raggar i så fall, men uppraggad - ja av äckelgubbar bara dock och förvirrade norrmän haha! :P
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Japps, svårt att undvika när man bor ihop.
Vad åt du senast?
Haha! också hamburgare här! med BACON I! ;)
Är du polare med grannarna?
Haha! Knappast, jo förresten med ett par resten vill man nog strypa - iallafall satkärringen som bor bredvid haha!
Har du varit på ett party?
Haha! dumma frågor får dumma svar.
Har du varit utomlands?
Jepps
Var är dina syskon just nu?
Det har jag NADA koll på faktiskt.
Vilken tid gick du upp imorse?
Nio
Vad gjorde du kl 2 inatt?
gick o la mej
Vad är det första du gör på morgonen?
går på toa, fixar käk åt Alex, ger honom AD-droppar, byter blöja och sen käkar frukost om jag hinner.
Vad ska du göra efter det här?
Käka ngt faktiskt. Hänga tvätt o sen kanske pyssla med ngt av mina projekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0