Jinxed!

Vad är oddsen för att strax efter jag fått kedje-sms (vars text började med ngt i stil med "vad skulle du göra om någon du älskade ej fanns imorrn...") så skulle Alex råka få EN GAFFEL I ÖGAT????
Elakt öde som bara precis skulle göra mej påmind över hur sårbart allt fint man har är...
T skulle plocka av från bordet, lägger bestick på ett fat och reser sej sedan opp... Tappar gaffeln... precis under ligger Alex i babysittern... Sekunden efter olyckan tjuter han ett gallskrik som får det att isa i magen o nackhåren resa sig!
Jag har aldrig blivit så skraj så snabbt i hela mitt liv.
Tröstade, ringde barnakuten, åkte in, allt OK... Mår fortfarande illa...
fatta hur illa det kunde ha gått...
            
                  image196

Kommentarer
Postat av: sara

aj aj aj.. stackars lille alex..

2007-10-01 @ 22:58:11
URL: http://mrsp.blogg.se
Postat av: Sara

kanelbullensdag på torsdag! vi måste äta bullar då!

2007-10-02 @ 15:16:22
URL: http://mrsp.blogg.se
Postat av: Catharina

Nej shit va hemskt! förstår verkligen att det fortafarande känns obehagligt. jag kan gå runt och tänka på mindre saker än så i flera dar :S sist var det när jag skulle flyga till london och vi på minuten hann med flyget för att vi inte kade koll på tiden. inte alls samma sak, men det är såna där "tänk om" när man verkligen vet vad som kunnat hända som gör en sådär nästan åksjuk i kroppen.. tur att allt gick bra ändå:) nu får ni skaffa skyddsglasögon till grabben;)

2007-10-02 @ 16:01:09
URL: http://liljahazard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0