Inte mycket...

man kan göra när det inte finns något vatten i ens lägenhet!
Gick opp... gick på toa. Startade vattnet... och fick det sista vattnet som var kvar i kranen... that´s it!
Kom fram till att jag inte kan göra ett piss nu...
Kan inte köra igång tvättmaskinen. Duscha. Fixa käk till Alex (tacka GUD för att jag ammar med!). Kan ju för fasen inte ens dricka!

Inte ens under revolutionen i Rumäninen var vi utan vatten, visst varmvattnet stängdes av efter sju om kvällarna men vi hade åtminstonde vatten!
WTF!
Som grädden på moset har jag nu suttit o inväntat svar från Helsingborgshem om när de ska få tummen loss o faktiskt tapetsera om barnrummet! Har ringt o tjatat om det med sen gud vet när. Vi flyttade in för ett halvår sen!
Sessan flyttade efter oss och ändå fick hon sitt tapetserat inom en f*cking vecka!
Det är bara att konstatera: min kundvärd suger big time!
Så jag plockade upp mobilen med ett utskällning som heter duga redo... bara för att få snacka med telefonsvararen!
Piss off!

Kommentarer
Postat av: sara

förstår att det varit en jobbig dag.. tack gode gud så är varmvattnet tillbaka för dig.. här har de tagit vattnet... fuck..

puss

2007-10-23 @ 14:53:06
URL: http://mrsp.blogg.se
Postat av: Nina

Mhm..yeeaah you go girl!
Dom är fan inte snabba..Men bara på dom ;-)
Puss

2007-10-23 @ 14:58:16
Postat av: sara

love you honey!!!

tack för en underbar start på morgonen! de morgnar som börjar med frukost är bäst=)

puss

2007-10-24 @ 11:48:52
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0