Inte mycket...

att rapportera om här inte. Inte idag iaf.
Kan inte klaga på dagen. Men fick minsann inte mycket sömn inatt däremot då jag fick underhållning av en MYCKET pigg Alexander! hihi! Så sleten var i det mildaste beskrivningen på en imorse.
Hälsade på gammelmormor och Alex passade på att vila ut sej då... hrm...



Kom hem. Slet med mat o hushåll. Badade Alex. Nattade Alex... och lyckades göra en kladdkaka rekordsnabbt ;)
Nej.. alltför vanlig "föräldradag" idag. Imorrn blir det andra bullar!
bokstavligt talat då jag ska frulla med S och snacka skiit o skvallra av sej samt snacka om experiment ;)


Peace!

Kommentarer
Postat av: sara

smärtlindring har jag proppat i mig nu i helgen tramadol och kortison :-)
frukost i veckan?

puss

2007-10-22 @ 11:24:41
URL: http://mrsp.blogg.se
Postat av: Mats

Jag har läst lite i dina gamla bloggar när jag behövt lite arbetspaus. Kul och roliga bilder med.
Du är rätt duktigt ändå :P

2008-01-21 @ 14:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0