idag...

blir det en riiiktig slöödag!
Skulle egentligen hängt med till mitt favvoställe - Ullared! men blev både bortglömd och vaknade krasslig som tusan!
Ni vet sånt där typiskt när man vaknar mitt i natten, snustorr i käften och frossig. Pricken över i:et och själva bekräftelsen blir när man ska försöka svälja ner ett glas vatten och inser hur ont bara det gör.
Skit också!
Men är innerst inne lite småglad över o va hemma sjuk. Hinner umgås med familjen o mysa o vältra sig i "tyck-synd-om-mej-känsla" plus att jag slapp hänga på ett megaställe med kvinnor... då hade det hunnit bli kväll innan jag kommit hem och jag känner att mitt tålmod blivit allt segare och obefintligt på sistonde he!
Så här sitter man i myskläder, ser ut som hej kom o hjälp mej men lika glad för det! Det mina vänner, det är sättet o spendera sjukdagar på! Och HippHipp på det = grädde på moset! Oh yes!

Veckans skadeglädje: Min kära sambo har nyligen fått för sig att nu ska han banta! Hah!tänker jag direkt när han avslöjar sina planer. Det är en tuff bantning som kallas för sjukhusbantningen.
Aldrig att han klarar mer än två dygn tänker jag och refererar till chipspåsen som han endast kan låta bli en veckas tid i sträck... Max!
För att göra vadslagningsinsatserna ännu mer roande föreslog jag honom att om han skulle klara denna bantningskuren, två veckor ut så skulle jag aaaldrig mer nämna hans snusning (vilket jag fullkomligt avskyr!) men om han ej skulle fixa det så skulle han lägga av "cold turkey"!

Häromnatten vaknade jag av ett mäktigt ljud.... nämligen hans mage som kurrade för kung o fosterland! haha!

Men det sura är att han f*ntamej fixat det än så länge! Snacka om att jag kommer o få äta opp mina ord om han fixar nästa vecka med :P
Men under tiden så sitter jag o mumsar på bacon bl.a. hihi!

Nyligen så ställer han mig frågan om hur man lagar till torsk (han får juh varken ha med kryddor eller matfett... ja ingenting annat än torsk faktiskt) och jag rycker på axlarna.
Han lägger torsken i pannan... snart därpå hör man en o annan svordom yttras...
Han har juh vänt på den på tok för mycket och den har nu börjat smula sig...
Jag småflinar lite o säger åt honom att inte vända så mycket på den...
-Jaaa... svarar han eftertänksamt o ler tillbaks.
-Men du, varför la du inte den i ugnen istället? frågar jag sedan
-jaadu.. svarar han o flinar ännu mer.
-Det står juh oftast tips om hur man kan laga till den på baksidan.fortsätter jag.
-Jaaa, det gör det kanske.flummar han vidare följt av gapskratt från oss båda :P

         
en utav måltiderna...  far o son...                   bara jag...           me and my baby...


Peace!

Kommentarer
Postat av: sara

saya har kört nitro!!!! ;-P

2007-10-06 @ 17:32:40
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0