Barnsligt kul...

hade jag idag med C!



De där onsdagarna skall bli ett måste för min spirituella sida där kulturen man hungrar efter blir tillfredsställande!
Idag var det fika på ebbas som gällde och sedan bar det av mot stranden!
Jepps, där var det som att få vara liten gladskit igen o bara få glömma bort omvärlden o facineras av STENAR som på den gamla goda och bekymmersfria tiden!
Hade skitkul och fick grymma tipset om att lackera stenarna ;)



Trodde minsann att det skulle vara en jobbig dag framöver för det tenderar att bli så när jag har kul, att resten blir skit...
Men icke.
Kom hem till ett städat hem. Nydiskat. En glad T och en sovande A.



Grädden på moset - T frågar: "Har du haft kul?" varpå jag svarar "Mmm" med ett brett leende, "Skönt" svarar han och är glad för mej ;)
Så nu sitter jag förnöjd över min dag som har varit harmonisk... måste skriva det igen HARMONIIISK... Underbart och efterlängtat ord i mina trakter.
Nu ska jag plocka undan efter badet med A, som nu sover; och börja förbereda inför o baka kanelbullar inför kaffe med B!
Peace!
önskar er harmoniiii!

 

Kommentarer
Postat av: Jenny W

Vackra bilder! Ha en fortsatt trevlig kväll! /Jenny W

2007-10-17 @ 19:31:24
URL: http://jennyolivia.blogg.se
Postat av: Jenny W

Det var i listan över senast publicerade inlägg!

2007-10-17 @ 19:38:05
URL: http://jennyolivia.blogg.se
Postat av: Catharina

Det var jätteroligt!!! Tack för dagen kompis^^ Vi måste nästan ha nya upptåg varje gång:P Till slut kommer onsdagen bli känd som UPPTÅGSDAGEN och ALLA kommer göra knäppare och knäppare saker och vi kommer få härskarskap över hela världen!!!!! hahaha eller kanske inte, men vi kan ju alltid göra en lista på roliga saker:) Men jag tycker filmdag nästa vecka är en bra ide..? Är det suuuuperfint väder kanske vi ska överväga något annat.. vi kan se:) Hoppas detgår bra med stenarna! Kramen...

2007-10-17 @ 20:15:44
URL: http://liljahazard.blogg.se
Postat av: Nina

Visst är det skönt när man har såna underbara dagar,när allt bara flyter på.Då älskar man verkligen livet :-D
Puss hun..

2007-10-17 @ 20:44:14
URL: http://ninafallstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0