åsså måste man ju...

självfallet sno Sayas lista!

Har du pojkvän/flickvän? Jajemensann... pappa åt min barn med! :D
Är du kär? Ja. Kär i T, kär i mina närmsta, kär i livet
Hur tidigt stiger du upp? Får jag bestämma helst runt tio. Annars tidigare ;)
Vem/vilka vet mest om dig? Svårt att säga då alla vet något om mej men ingen vet allt.
Gillar du att slåss? Innerst inne ja, skönt o puckla på idioter!
Vad ska du göra ikväll? Skriva klart här, läsa andras bloggar, kolla film med T och KANSKE påbörja ett nytt projekt.
När var du senast full? I lördags! :D
Har du utländska föräldrar? Eh OM jag har haha!
Var har du ont? Nacken oftast.
Är du bra på att måla? Ja, det vill jag nog påstå.
Vem kramade du senast? T och Mad och ALex såklart! ;)
Vad längtar du till? Till min o S´s frukost imorrn! ;)
Favoritalkohol? Rod Sours blandat med turkisk peppar! :D
Vad heter dina husdjur? Snuttan och Whiskey
Har du körkort? Icke sa Nicke
Favoritgodis? Choklad!!!!!!

Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska i mig själv o ofrivillig morgonmänniska haha!
Sparare eller slösare?Både och?
Har du några homosexuella vänner? hum, har jag inte tänkt på
Bio eller promenad? PROMENIX!
Är du kittlig? Skulle ni allt bra vilja veta!
Rädd för insekter? ÄCKLIGR!
Anser du att du är stark? Inte lika stark som förr, men tillräckligt! ;)


Känner mej sådär JÄTTELYCKLIG... Tack M & S! ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

tack för idag gums!
i morgon blri det kanelbullar1
och glöm nu inte killarna på whilborgs i bloggen ;-)

2007-10-03 @ 14:38:48
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0