Vips!

Så har kvällen sprungit iväg o vi är på väg in mot småtimmarna och man BORDE egentligen gå o lägga sig men alltför mycket far runt i huvudet på en efter långa mysiga snacket med Saya.
Tror minsann jag fick ALLT o lite till utvädrat! tack! ;)

Kom dessutom o tänka på att kanske starta den där snuskbloggen, för jag blev allt sugen på att börja skriva den haha! Även om det bara blir två läsare :P Kanske säkrast så haha!

Och sugen på att göra om bloggen med. Men DET är ett för stort projekt för denna kvällstimma!

Så with this I leave you good friends and wish you all a good night and most of all A GOOD NIGHTS SLEEP!

PS. Jag VET redan vad jag ska ge dig i fölsedagsgåva Saya! haha! DS

Kommentarer
Postat av: sara

Även om det bara gått två dagar sedan vi träffades så saknar jag dig. Sådana kvällar får vi göra om. Och du, den 1:e smäller det riktigt!
Vi ses på onsdag!

2007-11-19 @ 14:34:23
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0