the story continues.

Gick upp sent idag o skönt var väll det med tanke på vilket ruskväder det är här nere!
Käkade frukost, matade Alex o satte igång datorn. Väl inne på msn fick jag upp ett meddelande från Kina, tjejen i fråga som jag referar till i förförra inlägget...
Fick en ursäkt, att hon inte alls trott att jag skulle ta illa vid mig och att hon nu tagit bort blogginlägget.

Blev glad över ursäkten men samtidigt känner jag fortfarande att hon gott kunde frågat i så fall, som sagt: jag hade aldrig nämnt ngt privat om någon.

Riktig skitdag idag men det är bara bra för då kan jag itu med saker härhemma med gott samvete ;)
Ska min själ sätta upp gradinerna själv!
Och sen är jag på jakt efter plastbyxor till Alex eftersom vi ska på babysim nästa vecka! wiiie!

Ner nu ska jag räkna ut hur borrmaskinen funkar. Sambon T var rosenrasande då jag kom hem igår o han hade lovat o fixa upp gardinerna, men icke! Han var på riktigt vresigt humör, allt gick emot honom och han gick ut en runda.

Det skall tilläggas för er som undrar att jag o T hade slagit vad gällande hans tidigare bantning. Vår vadslagning gick ut på att om han klarade sin bantning så skulle jag aldrig mer nämna hans snusande men om det gick åt pipsvängen så skulle han sluta snusa. Och han förlorade vadet med EN dag haha!
Han har lagt av med snusningen och beter sig därefter. Men jag är glad och stolt över att han lagt av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0