Svart på vitt...

Nu har det skett!
T har skrubbat rent badrummet! wohoo! (förmodligen för första gången i sitt liv, en nyttig upplevelse tror jag ;))
Så jag kände att det förtjänade att visas opp i syfte med att få skryta med vårt svart/vitt-tema inklusive döskallar som skall uppdateras med en döskallematta samt döskallehanddukar nästa vecka! ;)

 duschdraperiet
 ljus vid vasken
 ljus på spegeln
 pannband inköpt av Babbi
 och för att bryta av med lite gammaldags stil från mormor


för övrigt gjorde jag chokladkola för första gången i mitt liv tillsammans med Catarina.
Det var lika trevligt som alltid, det är soulfood att pyssla ihop med henne!

Och på tal om balsam för själen så blev jag bjuden på frulle av Saya idag o mös ordentligt!
Thanx babe! Gott o få snacka av sig med dig ;)

Imorrn blir det piercinguppdrag med Sabina för att sedan kika in hos mormor och käka hemmalagat från Rumänien - nämligen kåldolmar med majsgröt! Så vansinnigt gott att det vattnas i munnen redan nu! ;)

Nu ska jag vila upp mig efter dagens fortsatta städning och få stryk i MarioCart och njuta av kolorna!

Peace!

Kommentarer
Postat av: sara

du får lära mig vad som är rumänsk mat=)är nyfiken!

2007-11-14 @ 20:31:19
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0