supermom på speed!

Jag idag är verkligen en aktiv o på gränsen till hektisk dag.
Har gått upp i ottan som vi skåningar säger, min tur o ta Alex för att T skulle får sig en sovmorgon - i gengält får jag sova borta! Yey!
Så vi stack bort till Lidl, handlade, stack hem igen och åt en snabb frukost.
Sedan bar det av igen, nu till Willys, ÖoB och sedan CityGross! Pust!
Nu hemma igen, sen ska vi inom stan, fixa ett ärende, träffa mormor och kolla en matta.
Sen ska vi iväg till simningen och sen inom posten för o hämta ett paket! Sen är jag nog så gott som död hahaha!

BTW - lite smygreklam nu men jag hittade ÄNTLIGEN Coca Cola Cherry! Wohoo! Hittade även ngt som hette Mountain Dew - ska berätta hur den var så fort jag mumsat på den - men Colan var gudomlig (jag har juh trots allt varit sugen på den sen jag väntade Alexander haha!)



Peace gott folk!

Kommentarer
Postat av: sara

hade dem det på city gross nu?
älskar dig honey!
om du vill så kom lite tidigare till mig i morgon så hinner iv med en chailatte innan vi sticker ;-)

puss

2007-11-26 @ 12:14:49
URL: http://mrsp.blogg.se
Postat av: sara

din son är otroligt söt!

2007-11-26 @ 15:37:43
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0