Supermom has done it again!

Jag lär mig aldrig aldrig - att jag är en helt vanlig dödlig "mugglare" (den lär du fatta Saya) ;)

Var o handlade idag och lyckades släpa hem totalt 25 kilo i nävarna - starkt jobbat ;) Men sen så har jag juh även hållt på med tynglyfting (skryyyter).


Två pack blöjor, en damsugare och en insats med...


en Alexander på ca åtta kilo i...


Lyckades även kånka hem en fylld ryggsäck i Quasimodo-stil...


i ryggsäcken fanns två Stinaskyckling, potatiskroketter,köttfärs, NOUGAT-julmust (såklart!) och en Yes-flaska.
Ska även tilläggas att jag bar på skötväskan med ;)
Behöver jag nämna att jag bor på tredjevåningen utan hiss o att detta var från Maxi tvärs halva stan?

Peace!


Kommentarer
Postat av: Sara

wonderwoman has done it again!
shit!

2007-11-20 @ 14:00:05
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0