Sömnbrist, Julklappshandling och Mys...

perfekt blanding om ni frågar mig.
Är helt mörbultad och slutkörd men glad o nöjd på alla vis.
Finns ingen ork o gå in på djupet ännu men jag tackar Sabina och Saya bl.a.

Det blev handlat julklappar åt T, Pipis åt Alex (eftersomhan blev sååå förtjust i Elsas), blev klippt av Sabina (jag tackar ännu en gång för frisyren var mer än uppskattad här hemma!) och frulle med Saya.
Dessutom inhandlade jag en del kul på IKEA! Love! :P


 tittut!  och Pipis!

 jag o Saya!
Vågar dock inte lägga in flumbilden på mej oc bina haha!

Peace!

Kommentarer
Postat av: sara

uppskattades kyllingen?
äntligen har han fått en egen o slipper sno elsas ;-)

när i morgon?

2007-11-27 @ 18:31:33
URL: http://mrsp.blogg.se
Postat av: Nina

Frisyren va sketsnögg gumman :-)
*tummen upp*
Lav..Puss

2007-11-27 @ 20:03:10
URL: http://ninafallstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0