pysseluppvärmning..!

Har ägnat mig åt massa pyssel ikväll som värsta uppvärmningen inför imorrn... Jag fullkomligt ÄLSKAR att pyssla, har redan mersmak men ögonen går snart i kors o det är seeeent.
Längtar till imorrn då jag ska julpyssla med C som bara den och jag har faktiskt inte ens tänkt tanken på att kolla i påsen men kom bara på att den ligger i barnkammarn ;)
Förmodar att jag faktiskt inte tillhör den nyfikna sorten plus att jag GILLAR överraskningar, extra mycket - detta p.g.a. min tråkiga morsa som JÄMT och då menar jag 100% av gångerna avslöjade vad som fanns i ett paket, vare sig ett ÅR innan man skulle få dt eller just som man höll på att öppna den! SURT eller vad!
Pyton så trist!
Så skall jag minsann aldrig göra med mina småkids that´s for sure!
Peace out o pyssla lugnt! :P


                                                    
Kollage på sonens dörr                                          Bägge sidor på en tändsticksask

Kommentarer
Postat av: sara

vad fint det blev!!

2007-11-07 @ 09:32:35
URL: http://mrsp.blogg.se
Postat av: Nina

Så fint kollaget va som sitter på Alex´s dörr :-)
Hörs sen gumz..Puss

2007-11-07 @ 09:41:27
URL: http://ninafallstrom.blogg.se
Postat av: sara

shit!
kom på nu.. skulle vi till ikea i morgon?
kan ju inte smsa dig... o vill inte ringa o störa..
ska iaf sova nu men gåt ändå upp i ottan.. så ring o prata in ett meddelande när du ser detta om hur det blir i morgon, för jag är på
om det blir ngt ikea på förmiddagen, eller bara frulle eller ngt :-P
pusssss

2007-11-07 @ 21:19:16
URL: http://mrsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0